با پشتیبانی Blogger.

دنبال کننده ها

۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۶, سه‌شنبه

به گفته خبر نگاري که نخواست نامش فاش شود.  در شهري که نامش جايز نيست گفته شود. در راديو تلويزيوني که ترجيح ميدهد خبر را مخفيانه گزارش کند خبري  به دستمان رسيده, که جمهوري اسلامي بهترين گزينه دموکراسي در منطقه ميباشد. آيت الله بي بي سي مُعجزه گر است. به مُعجزه هاي آيت الله بي بي سي ايمان بياوريد و هر جمعه براي اقامه نماز جمعه به امامت آيت الله بي بي سي با دروغهاي داغ و دسته اول  به سوي لندن بشتابيد!
مُعجزه گر قرن آيت الله بي بي سي!



به آخرين مُعجزه آيت الله بي بي سي براي حفظ نظام مقدس جمهوري اسلامي توجه كنيد: 
تلويزيون بي.بي.سي در برنامه 60 دقيقه هر يك ساعت يك بار از اين تلويزيون پخش شده است  در گزارشي مفصل, خبر تازه ترين افشاگري اتمي شوراي ملي مقاومت را پخش كرد، سپس براي تسلاي دل مُلايان، مامور وزارت اطلاعات  مسعود خدابنده كه از وي به عنوان مشاور دولت مالكي هم نام مي برد را روي خط آورد كه شهادت بدهد مجاهدين در صحراي نوداي آمريكا از نظاميان آمريكايي آموزش جاسوسي گرفته اند و آمريكا به آنها ياد داده كه چطور اطلاعات اتمي رژيم را به دست آورند (سازمانهاي اطلاعاتي آمريكا اگر اين اطلاعات را داشتند، خودشان زودتر منتشر مي كردند تا باعث سرشكستگي روساي جمهوري شان نشود كه در انظار بين المللي چندين بار، روساي و وزيران خارجه، اعتراف كردند كه ما از فعاليتهاي اتمي ايران خبر نداشتيم و اپوزيسيون بود كه اين اطلاعات را افشا كرد و ما از خواب بيدار شديم). 
بي بي سي همچنين با نشان دادن فيلم صحنه هاي ترور در ايران، مدعي شد كه دانشمندان اتمي رژيم را مجاهدين به كمك صهيونيستها ترور كرده اند.  
بي بي سي در اين گزارش آسمان و ريسمان را به هم بافت تا بگويد اين افشاگري بي اعتبار و بي اهميت است و تأثيري بر مذاكرات اتمي بغداد ندارد، با اين حال كساني كه براي همين منظور روي خط آورده بود، بند را آب دادند و گفتند كه افشاي اين اطلاعات مي تواند ميز مذاكرات اتمي رژيم با مماشاتگران را چپه كند. 
بي بي سي در اين برنامه همچنين به آخوندها خط مي داد كه با دادن امتيازهايي و عده هاي سرخرمن در مورد محدود كردن غني سازي اورانيوم، اعتماد دولتهاي غربي را به دست آورد. تا اين مذاكرات بي خاصيت، تا بي نهايت ادامه يابد. 
بي بي سي در حالي از بي اعتباري اطلاعات منتشره توسط شوراي ملي مقاومت دم مي زند، كه داد و فغان رژيم از انتشار اين اطلاعات به هوا بلند شده و مدعي است كه جان «دانشمندان اتمي» بر اثر انتشار اين اطلاعات به خطر افتاده است!