با پشتیبانی Blogger.

دنبال کننده ها

۱۳۹۱ خرداد ۲۲, دوشنبه





كاربران شبكه هاي اجتماعي اين روزها شاهد رويدادي كم سابقه در فضاي مجازي بودند. خانمي به نام بهيه جيلاني كه چندين صفحه در فيس بوك دارد به ناگهان در يك جلسه وزارت اطلاعات كه براي درخواست اخراج مجاهدين از فرانسه, در پاريس تشكيل شده, ظاهر مي شود و سخنراني او در اين جلسه در يوتوب منتشر مي گردد. گردانندگان اين جلسه كه خود را «اعضاي سابق مجاهدين» مي نامند, از سالها قبل به خدمت وزارت اطلاعات در آمده و كاري جز جاسوسي عليه پناهندگان ايراني در كشورهاي مختلف و حمله و هجوم به مخالفان و چاقوكشي ندارند. 
انتشار خبرهاي مربوط به اين جلسه و سخنراني بهيه جيلاني در آن و اكنش گسترده اي را در فضاي مجازي و در محافل ايرانيان برانگيخت. بسياري از كاربران كه فريب ادعاهاي توخالي نامبرده را خورده و در صفحات وي مشترك شده بودند, ضمن حذف وي از صفحات فيس بوك, اقدام به افشاي او كردند. 
بهيه جيلاني روز جمه 8ژوئن در گفتگو با يك رسانه اينترنتي به نام «مردم», به شكوه و شكايت از كاربران فيس بوك پرداخته كه چرا چهره واقعي او را بر ملا كرده اند.
ايشان در روز روشن در جلسه وزارت اطلاعات سخنراني كرده و وقتي كاربران اقدام به افشاي او مي كنند, گلگي مي كند كه چرا او را عامل وزارت اطلاعات ناميده اند. نامبرده مدعي مي شود كه از همه جا بي خبر براي مراسم ختم! به اين جلسه دعوت شده و رفته بود: «حقيقتش اين بود كه من به يك مراسم ختمي دعوت شده بودم. كه مراسم ختم آقاي حائري و يكي از پدران ديگر افرادي كه از مجاهدين بريدند». 
اما درهمان گفتگو, چند ثانيه بعد, درباره وقايعي صحبت مي كند كه هيچ رسانه اي، حتي رسانه هاي رسمي و غيررسمي آخوندها از آن سخن نگفته است،  بهيه جيلاني در گفتگو با رسانه مزبور مي گويد همزمان با مجلس ختم, دادگاهي در پاريس به پرونده مجاهدين به اتهام ترور مقامات رژيم رسيدگي مي كرده است. 
از راست و دروغ اين خبر كه بگذاريم, بايد پرسيد كه اولاً: ايشان كه براي شركت در جلسه ختم رفته بودند, از كجا با خبر شدند كه دادگاه پاريس به چنين پرونده اي رسيدگي مي كند؟ خبري كه در هيچ رسانه اي ديده نشده و فقط روزهاي بعد سايتهاي زنجيره اي وزارت اطلاعات اقدام به انتشار چنين دعاوي نمودند و معلوم شد كه خانم جيلاني قبل از سايتهاي مربوطه، نسبت به اين دعاوي توجيه شده است. 

ثانياً: كسي كه خود را فعال حقوق بشر و مدافع آزادي و حقوق پناهندگان مي نامد, چطور در محفل كساني ظاهر مي شود و سخنراني مي كند كه براي دفاع از مقامات كشته شده رژيم يا كساني كه وزارت اطلاعات آخوندها آنها را «قربانيان ترور» مي نامد, جلسه گذاشته و از دولت فرانسه خواستار اخراج مجاهدين هستند! 
بهيه جيلاني در عصر ارتباطات, فكر مي كند با دسته كورها طرف است؟!. معلوم نيست ايشان كه در مجلس ختم  شركت كرده چرا به تاگهان و به نيابت از آخوندها, به دادخواهي براي قربانيان ترور! مدعي مجاهدين مي شود؟ 
يكي از گردانندگان اين به اصطلاح «مجلس ختم» كه بهيه جيلاني در آن شركت جسته, جهانگير شادانلو همان مزدوري است که ارتباطات او با ساواك آخوندي, لو رفته است. آقاي ايوبونه، رئيس سابق سازمان ضد تروريستي فرانسه در کتاب خود به‌نام «واواک در خدمت آيت الله ها» در سال ۲۰۰۹ مزدوري شادانلو براي وزارت اطلاعات را افشا کرده بود. دادگاه فرانسه در فوريه ۲۰۱۰ شکايت اين مزدور عليه آقاي بونه را رد کرد و به اين ترتيب بيش از پيش مزدوري او براي اطلاعات آخوندي به ثبت رسيد.
يكي ديگر از گردادنندگان اين جلسه, مزدوري به نام محمد حسين سبحاني است, كه هموطنان در فرانسه به خوبي با سابقه حمله و هجوم وي به جمعي از پناهندگان ايراني در سالن فیاپ پاریس در خرداد ۱۳۸۶و چاقوكشي و مجروح نمودن چندتن از پناهندگان و دستگيري وي توسط پليس فرانسه، خاطر آشنا هستند. 
بهيه جيلاني، به جاي اين حرفها و به جاي مظلوم نمايي و شلوغ بازي بهتر است قبل از هرچيز روشن كند كه دستور العمل گشتاپوي آخوندي براي اخراج مجاهدين از فرانسه, توسط چه كسي به ايشان ابلاغ شده است؟
و خوبست از سرنوشت همان كساني كه در جلسه ختم آنها شركت كرده, عبرت بگيرد: مزدوري آخوندها يعني خسر الدنيا و الآخره