با پشتیبانی Blogger.

دنبال کننده ها

۱۳۹۰ آذر ۳۰, چهارشنبه
چند روزي به پايان ضرب الاجل سرکوبگرانه 31 دسامبر مالکي براي تخليه اشرف باقي نمانده است. حضور گسترده نيروهاي رژيم بعد از خروج نيروهاي آمريکائي در عراق بيانگر آن است که در ادامه کارشکني دولت نامشروع عراق که حتي از اکثريت پارلماني در مجلس قانونگزاري آن کشور برخوردار نيست بايد شاهد صحنه هائي به مراتب دلخراشتر از کشتارها و قتل عام هاي گذشته باشيم. شخصيت ها و جريانات و گروههاي هاي سياسي و حقوق بشري و انساندوست در اين رابطه اخطار داده و دولت مالکي را از دست زدن به يک جنايت ديگر عليه بشريت برحذر داشته اند. 

سازمان مجاهدين خلق ايران و شوراي ملي مقاومت طي سالهاي گذشته و بلااخص بعد از اعلام ضرب الاجل سرکوبگرانه 31 دسامبر از سوي دولت عراق تمامي تلاش و همت خود را براي حل مشکل اشرف از طريق کارزار هاي گسترده بين المللي چه در قالب تظاهرات و آکسيونهاي اعتراضي و چه از طريق برگزاري نشست ها و جلسات متعدد با حضور کارشناسان سياسي و نظامي بين المللي و همچنين از طريق برخوردها و ديدار با مسئولين مجامع ذيربط بين المللي بکار گرفته است تا اگر حداقل حسن نيتي در طرف مقابل براي يافتن يک راه حل مرضي الطرفين وجود داشته باشد بتواند مشکل و معضل کنوني را بشکلي شرافتمندانه که متضمن حقوق اشرفيان بعنوان پناهندگان سياسي باشد حل و فصل نمايد اما بنا به تائيد تمامي شخصيت ها و گروهها و پارلمانها و مجامع بين المللي درگير با اين مسئله اين دولت عراق بوده است که راه را بر هرگونه راه حل انساني بسته است. 
اين حجم از کار و فعاليت سياسي و افشاگرانه در تاريخ انقلابات و جنبش هاي رهائي بخش و استفاده از تمامي ظرفيت هاي دمکراتيک براي حل يک معضل پيش روي جنبش آزاديبحش سابقه نداشته و فاقد قرينه تاريخي است. بعنوان عضوي کوچک از خانواده بزرگ مقاومت ملت ايران براي استقرار دمکراسي پايدار در وطن اسيرش ايران بايد اذعان دارم که تمامي اعضا و خانواده بزرگ مقاومت به جد در اين کارزار عظيم جهاني سهيم و دخيل بوده و در راس همه بايد از خانم مريم رجوي تقدير و تجليل نمود که لحظه اي از تلاش و کوشش براي يافتن راه حلي شرافتمندانه براي اين معضل بازنايستاده است. و نمي توانم بعنوان يک ايراني که بيش از 40 سال از عمرش را در فعاليتهاي سياسي و تلاش در ميل به دمکراسي و آزادي کشورش طي طريق نموده است تاسف خود را از مواضع بغايت غيرانساني دولت آمريکا ابراز ندارم. دولت آمريکا با تک تک ساکنين شهر اشرف قرارداد امضا نموده که در قبال تحويل سلاح هاي خود تا تعيين تکليف نهائي از آنها حفاظت نمايد. واگذاري حفاظت ساکنان بيدفاع و بي سلاح اشرف به دولت وابسته به ولايت فقيه ايران در عراق خيانتي فراموش ناپذير در حافظه تاريخي ملت ايران به ثبت خواهد رسيد. بهترين فرزندان اين ملت هيچکاه اين خيانت به حقوق و کرامت انساني و عدم پايبندي به قرارداد قي المابين را فراموش نخواهد کرد. تاريخ ايران از اين مرحله پر فراز و نشيب زندگي سياسي و اجتماعي خود عبور خواهند کرد و بنا به تمامي سنت ها و وعده هاي الهي و با عزم خلل ناپذير بر گرفته از اراده بهترين فرزندان ايرانزمين در اشرف قهرمان و پر صلابت در نهايت اين ملت ايران خواهد بود که شاهد پيروزي و آزادي پايدار را به آغوش خواهد کشيد و تمامي دشمنان دروني و بيروني خود را براي ابد بور خواهد کرد. دولت آمريکا با نقض عهد و قرارداد آشکار خود شريک و سهيم تمامي جنايات صورت گرفته در اشرف بوده و خواهد بود و ما فرزندان ايرانزمين در تمامي مجامع بين المللي اين واقعيت را فرياد زده و از تمامي ابزار و راهکارهاي حقوقي و بين المللي براي اخقاق حقوق اشرفيان و مجکوم کردن دولت آمريکا استفاده نموده و در اين واقعيت نبايد شک نمود که خون بناحق ريخته مجاهدان و مبارزان هيچگاه از گلوي جنايتکاران و عاملان و آمران جنايت عليه بشريت به راحتي پائين نرفته و مباح دانستن خون و جان و مال آنها براي هيچ فرد يا جرياني خوش يمن نبوده است. دولت آمريکا بداند ما لحظه اي در پيگيري قضائي اقدام غير انساني و ضد حقوق بشري دولتمردان کنوني آن کشور کوتاه نخواهيم آمد. و فراموش نخواهيم کرد تمامي شخصيتها و جريانات و گروها و سازمانهائي که در اين مسير پرشکوه مقاومت عليه بيعدالتي با ما و اشرفيان همراه و همگام بودند. بازهم بگذاريد تاکيد کنم اشرف پايدار در طول سالهاي گذشته بينه اي بود در شناخت دوستان و دشمنان آزادي و رهائي ملت ايران. تاريخ از تمکين کنندگان به قتل و جنايت عليه بشريت و حقوق انساني اشرفيان تحت هر بهانه و دستاويزي جز به لعنت و نفرين ياد نخواهد کرد. 
و اما کلام آخر به يارانمان در اشرف بايد تضمين دهم که ما تا به آخر در کنار شما عزيزان ايستاده ايم . ارزش گوهرهاي ناب و بي بديل تاريخ مبارزاتي ملت ايران را شناخته و تا به ابد در دفاع از حقوق شما اشرف نشان ايستاده ايم. همانگونه که تاکنون از تمامي تلاشها و کوششها براي يافتن راه حلي عادلانه و شرافتمندانه دفاع کرده ايم با شما عهد مي بنديم که کارزار خود را براي نجات شما عزيزان تا روز نهائي گذار شما از تله ولي فقيه جنايتکار ادامه خواهيم داد و پيمان مي بنديم که هيهات اگر خوني از مجاهدان آزادي ستان اشرف بر زمين بريزد دنيايي را بر سر مالکي و عمله و اکره ولي فقيه جنايتکار خراب خواهيم کرد. با عزمي و اراده اي اشرف نشان و بر گرفته از روحيه و صلابت آهنين شما به دل ابتلا و آزمايش ديگري مي رويم و يقين داريم که از اين امتخان و آزمايش همچون شما قهرمانان سربلند و سر فراز بيرون خواهيم آمد. پيروز باشيد.
عليرضا يعقوبي


بایگانی وبلاگ

عنوان بایگانی وبلاگ