با پشتیبانی Blogger.

دنبال کننده ها

۱۳۹۰ دی ۲, جمعه

گزارش ويژه اطلاعاتي: 
بسيج در بسيج يا ايجاد تشکلهاي «صالحين» و «عماريون» تحت امر «رهبر»: 
* بنا بر اطلاع واصل از کشور، در بسيج، دو گروه تشکيل شده اند و به تدريج، تشکيلات خاص يافته اند: 
• گروه صالحين از افرادي تشکيل شده اند که تعليمات لازم را براي وارد عمل شدن در شرائط بحراني را دريافت مي کنند. اين گروه تحت امر مستقيم خامنه ايست و هرگاه اتفاقي روي دهد، به دستور خامنه اي وارد عمل مي شود. 
• گروه عماريون که باز تحت امر خامنه اي است و مأمور ايجاد حادثه است هر زمان که خامنه اي لازم ببيند. حمله به سفارت انگليس در تهران و عمارت سفارت در قلهک را اين گروه تصدي کرده است. اين گروه شبکه اي خاص خود بوجود آورده و ميدان عمل خود را گسترش داده اند. «سرداران» سپاه، چون کوثري و سعيد قاسمي و صفار هرندي و علي رضا پناهيان و مهدي تائب و… در رأس اين گروه هستند و معلم فکري آنها مصباح يزدي است. 
در حمله به سفارت انگلستان در تهران، واقع در خيابان نادري تهران، کوچک زاده، رئيس بسيج غرب تهران و نيز حميد رسائي («نماينده» مجلس و از سران گروه عمار) حضور داشته و عمليات را رهبري مي کرده است. 

• در باره مصوبه مجلس و حمله به سفارت انگليس، احمدي نژاد سخني نگفت و «وزير» خارجه نيز اظهار تأسف کرد. برابر اطلاع، به دستور سيد علي خامنه اي مجلس طرحي را تصويب کرد که بنا برآن، سطح رابطه با دولت انگلستان کاهش مي يافت. اما در ديدار سران سه قوه احمدي نژاد نسبت به اين عمل مجلس، به علي لاريجاني، اعتراض مي کند و مي گويد: اين کار وزارت امور خارجه است و اين وزارتخانه بود که اگر لازم ميديد عمل مي کرد. لاريجاني پاسخ مي دهد:رهبري تصويب آن را از مجلس خواسته بودند. احمدي نژاد مي گويد: اگر مصلحت نظام بوده است چرا خود رهبري به من سخني نگفته است؟ و احمدي نژاد مي گويد: اين مصوبه را اجرا نخواهم کرد. هم براي زدن توي دهن او و هم بخاطر وضعيتي ک بوجود آورد که در عمل رابطه اي نباشد و بحران تشديد شود و معلوم شود امر، امر «رهبر» است، به گروه عمار دستور حمله به سفارت داده مي شود. شماري از دانشجويان دانشگاه امام حسين (متعلق به سپاه) و امام صادق نيز شرکت داده مي شوند. 
• از هدفهاي حمله به سفارت انگلستان در تهران تشديد بحران، در رابطه با قدرتهاي خارجي، از جمله بيشتر شدن تحريم ها و جدي تر شدن خطر حمله نظامي به ايران و در رابطه با مردم و جناح بنديهاي رژيم، بدست آوردن مهار کامل «انتخابات» مجلس در اسفند ماه و هرگاه ميسر نشود، به تعويق انداختن آن به بهانه وخامت بار بودن وضعيت کشور است. 
بنا بر اطلاع، بيت خامنه اي هنوز نتوانسته است صورت آراسته اي به انتخابات فرمايشي بدهد. عمل از طريق شوراي نگهبان براي رد صلاحيت طرفدارهاي احمدي نژاد مشکل شده است. شنيده مي شود که احمدي نژاد تهديد کرده است هرگاه شوراي نگهبان بخواهد از سلاح رد صلاحيت استفاده کند، حکومت او انتخابات را انجام نخواهد داد. 
• مهدوي کني هم گفته است: رهبر شرط شرکت اصلاح طلبان در انتخابات را تبري جستن آنها از «فتنه» (جنبش اعتراضي مردم ايران به تقلب بزرگ در انتخابات رياست جمهوري خرداد ۸۸) مي داند. البته کسي نيز حق ندارد بپرسد چرا «رهبر» که مدعي بود همه چيز بايد از طريق قانون انجام بگيرد، خود، پيشاپيش، براي نامزد شدن شرط قائل مي شود. 
قول مهدوي کني، گوياي نگراني شديد خامنه اي از انتخابات مجلس است که او مي خواهد، ظاهر پسنديده اي به آن بدهد. الا اين که موسوي خوئينيها گفته است:شرکت اصلاح طلبان در انتخابات منتفي است. اگر هم شوراي نگهبان، نامه فدايت شوم به اصلاح طلبان بنويسد، ديگر بي ثمر است. 
بدين سان، با توجه به اين واقعيت سه سازمان سياسي، نهضت آزادي و حزب مشارکت و سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي از شرکت در انتخابات ممنوع شده اند و بنا بر قول مهدوي کني، ديگر اصلاح طلبان نيز نخست مي بايد از «فتنه» تبري بجويند، هرگاه بخشي از «اصول گرايان» نيز از شرکت در انتخابات ممنوع شوند، انتخابات فرمايشي با وسيع ترين تحريم روبرو خواهد شد. 
هفته بسيج ريزش انبوه بسيجيان بود را نمايان کرد: هر ساله به مناسبت هفته بسيج، دستگاه خامنه اي از تمام امکانات حمل و نقل و پاداش و… استفاده مي کرد تا مگر با انجام مانورهاي گسترده تبليغ کند که نيروهاي بسيجي به ميليون ها نفر رسيده اند و حتي برخي ها صحبت از گذشت از مرز ۱۴ ميليون يا ۱۶ميليون کرده بودند. 
در هفته بسيج امسال، با وجود تبليغ گسترده و هزينه هاي فراوان بيت و فرماندهي سپاه حتي نتوانستند بخشي از نيازهاي تبليغاتي خود را برآورده سازند. چرا که با جمع آوري دختران و پسران دانش اموز و برخي دانشجويان و زنان و مردان کارگر و کارمند بسيجي و نيروهاي سپاهي، در شهرهاي مهم، نتوانست بيش از چند ده هزار نفر را روانه خيابانها کند. 
در مانورها و راهپيمايي هاي انجام شده در هفته بسيج امسال، آمار شرکت کنندگان نشان مي دهد که ديگر از آن بسيج ادعايي خبري نيست چرا که اين نيرو در کل استان خراسان تنها ۵۰ هزار نفر را توانست گرد آورد. 
در تهران که خيلي براي نظام مهم بود، با جمع آوري از بسياري شهرها، تنها ۵۰ هزار نفر را به مانور يا راهپيمايي بکشاند در حاليکه تا دو روز قبل از راهپيمايي۱۵۰هزار نفري خبر مي داد اما در روز راهپيمايي آنقدر نيرو براي انجام مانور کم داشتند که با آوردن انواع لوازم سرکوب در ميان صفوف از هم باز شده بسيجيان و نشان دادن اتومبيل هاي ضد شورش و… تنها نمايش راهپيمايي ۵۰ هزار نفري را تبليغ کنند که البته در اين تعداد نيز شک هست. حال ببينيد در مراسم نماز جمعه چند نفر شرکت مي کنند؟!

بایگانی وبلاگ

عنوان بایگانی وبلاگ