با پشتیبانی Blogger.

دنبال کننده ها

۱۳۹۰ دی ۳, شنبه

ظاهراً مسئولين بالاترين زير فشار باندها در اينجا راه ساده تر را برگزيدن و آن هم مسدود کردن سايت همبستگي ملي که کاربران هوادار مجاهدين در بالاترين به آن لينک مي دادند ولي اين گزينش به بهاي  پايمال کردن حق آزادي بيان و قلع و قمع صداي مخالف در بالاترين تمام مي شود و ظاهرا هزينه اش را هم طبق معمول بايد بخشي از اپوزيسيون بپردازند و حکومت حاکم هم يقيناً خرسند و خوشنود خواهد شد.
بالاترين علت مسدود شدن سايت همبستگي را کپي کار مي نامد واقعاً  اين حرف  به سُخره گرفتن اصول بنيادي ژورناليستي است ؟
خودتان نگاهي به سايت همبستگي بياندازيد و قضاوت کنيد  هرهفته دهها  مقاله از شخصيت هاي سياسي که هر کدام هزينه سنگيني براي آزادي بيان  پرداختند  را در سمت چپ سايت مي بينيد اين مقالات را در هيچ سايت و رسانه اينترنتي نمي توانيد بيابيد !!
 شما از کدام کپي کاري حرف مي زنيد ؟ هر هفته دهها مقاله از روزنامه هاي معتبر جهان در اين سايت ترجمه و منتشر مي شود ! مي توانيد به سادگي با يک کليک خودتان ببينيد ! حالا شما اگر خبري و يا رويدادي را که در ايران اتفاق مي افتند و همه سايتها و روزنامه و رسانه ها آن را انعکاس مي دهند انتظار داريد سايت همبستگي آن را انعکاس ندهد ؟ چون اگر بدهد با منطق شما کپي کار مي شود جل الخالق !! 

نزديک به چهار سال است که من بعنوان يک کاربر بالاترين هر از گاهي از سايت همبستگي لينک مي گذارم و تا حالا اين سايت  کپي کار نبود ! ولي الان که  در بالاترين در مورد مجاهدين تنش ايجاد شده از ديروز اين سايت کپي کار شده ؟ چرا مي خواهيد خودتان را گول بزنيد و راه ميان بر براي  حل مسائل انتخاب مي کنيد ! آن هم به بهاي حذف صداي دگر انديشان !
 متاسفانه اين  روش و اين منطق مسدود کردن سايت همبستگي با هيچ معيار و اصول ژورناليستي مطابقبت ندارد و متاسفانه همه ما شاهد هستيم که سايتهاي زنجيره اي وزارت اطلاعات هر روز به طور مستمر و آزادانه در بالاترين لينک مي شود و اگر به اين سايت ها مراجعه کنيد حتي يک کلمه تاکيد مي کنيم يک کلمه عليه حکومت در آن نمي بينيد !!
 البته من مخالف مسدود کردن سايتهاي وزارت اطلاعات نيستم ولي لااقل اجازه بدهيد سايتهاي مخالف رژيم هم بتوانند حرف خودشان را بزنند و مسدودشان نکنيد ! 
 شما حدالمقدور بي طرف باشيد و بگذاريد خود خوانندگان داوري و قضاوت کنند . با توجه به موارد فوق لازم دانستم  اعتراض خودم را به گوش مسئولين و بالايارهاي محترم برسانم و تقاضا مي کنم در اصرع وقت از سايت همبستگي رفع  مسدوديت کنيد تا معيارهاي آزادي بيان هم چنان در بالاترين پايدار بماند
يك كار بر بالاترين

بایگانی وبلاگ

عنوان بایگانی وبلاگ