با پشتیبانی Blogger.

دنبال کننده ها

۱۳۹۰ آذر ۲۷, یکشنبه

دستمريزاد! به شما گرداندگان صداي آمريکا و برنامه روي خط؛ برنامه در ارتباط با شهر اشرف،
ترجيحا از سلام به شما صرف نظر ميکنم زيرا که بر شما که آشکارا با تهيه خبر و برنامه در جهت آماده سازي اذهان عمومي براي قانوني جلوه دادن کشتار مبارزان ايراني همت مي گماريد، سلام مجاز نيست.
من برنامه شما را با ناباوري تماشا کردم و از همان لحظه اول که اين ۲ مجري جوان و بي  تجربه را ديدم متوجه هدف برنامه شما شدم و بعد از اينکه ديدم که يکي از عوامل وزارت اطلاعات را آورديد که در مورد اين مساله حياتي نظر بدهد کاملا ترديدم به يقين تبديل شد که برنامه شما همگام با جمهوري اسلاميست.

شما با چه حقي  يک عامل کاملا بي صلاحيت و عوامل  وزارت اطلاعات را مي آوريد که در مورد اين مساله مهم و حياتي که کساني کمتر از وکيل با صلاحيت در مورد ان نمي توانند نظر بدهند، اينجا اظهار نظر کنند؟
اين صداي آمريکا  في الواقع  تبديل  به صداي جمهوري اسلامي شده، طوري که مجري برنامه با لبخندي وقيحانه پيشنهاد کشتن مجاهدين با سم را تاييد ميکند.

به گفته الن درشويتز ـ مشهورترين وکيل جهان در پرونده هاي جنايي و يکي از مدافعان شناخته شده حقوق فردي که مي گويد:
"اين کار بر عهده رئيس جمهور آمريکاست؛ وقتي که با رئيس دولت عراق ملاقات مي کند. سکوت يعني همدستي. قانون جنايي چشم پوشي را عملي جنايي ميداند، عمل نکردن در شرايطي که مسئوليتي وجود دارد که بايد عمل کرد جنايت محسوب مي شود. جنايت تنها عمل نيست بلکه شامل بي عملي نيز ميشود. قانون بين الملل پيش از اين نيز به آنهايي که بي عمليشان منجر به کشتار شده بوده پرداخته است، و دولت آمريکا در موقعيتي است که از طريق سکوتش، ميتواند همدست يک جنايت بشود. انجيل ميگويد ”بعنوان ناظر در کناري نايست تا خون همسايه ات جاري شود“. اين توصيف مي تواند در مورد کمپ اشرف صادق باشد. ما نمي توانيم در کناري بياستيم و بر ريختن خون افراد آن کمپ نظاره گر باشيم. "
من شرم دارم از اينکه بگويم شما هموطنان من هستيد. شما نه تنها بر عليه اين کشتار قدمي بر نميدارد و حرفي نميزنيد، بلکه کاملا وقيحانه از آن هم دفاع ميکنيد. شرم بر شما باد...
بدانيد که اين کار شما طبق گفته "الن درشويتز" پيگرد قانوني دارد و بي جواب نخواهد ماند!!
سوسن جعفر زاده

بایگانی وبلاگ

عنوان بایگانی وبلاگ