با پشتیبانی Blogger.

دنبال کننده ها

۱۳۹۰ دی ۴, یکشنبه

از قرار معلوم صدها راديو تلويزيون و نماز جمعه و شنبه و سايتهاي معلوم الحال عليه مجاهدين خلق کفاف نداده است که اين روزها صداي آمريکا و راديو فردا و بي بي سي  هم  انجام وظبفه مي کنند.
در طول تاريخ  مبارز و آرمانگرا براي خودش هيچ نميخواسته است.
 در برنامه روي خط صداي امريکا در روز سه شنبه ۲۳ آذر۱۳۹۰ ظاهرا  بحث  آزاد در باره اشرف و از انگلستان  اقاي غلامحسين باقر زاده و به عنوان مدافع حقوق بشر از لندن اداره کننده برنامه بود تا راه حل خروج مجاهدين خلق بررسي شود. تلفن ها از وزارت اطلاعات وصل ميشد و حقوق بشري برخورد ميکردند. نتيجه گيري هم چنين بود که مجاهدين خلق و رهبران آنها مسئول هستند  نه دولت عراق و آمريکا وخامنه اي.  راه حل يکي از امت حزب اله چنين بود : سم بريزيد و همه آنها را بکشيد. عکس العمل باقر زاده سکوت بود که بگويد حقوق بشر آمريکائي ها در عراق موش زائيد.


مگر طي سي وسه سال گذشته حزب اله راه حل ديگري هم داشته و آيا اين راه حل ديگر احتياج به اينهمه ميز و صندلي و خانم هاي لاک زده دارد؟ محاکمه غيابي در زمان شاه  ديده بوديم اما محاکمه تلفني به اين شکل نديده بوديم . دادستان از مقر حزب اله و مجري هم از امريکا وحقوق بشر هم از انگلستان همه چيز جور و دمکراتيک بود . فقط متهم حضور نداشت و خط براي آنها هميشه بسته است . شايد بخاطر بدبودن آب و هوا است که سي و سه سال  راه حل براي مردم سينه ديوار گذاشتن بوده وهمه تقصيرات هم بگردن انها است که سر خم نميکنند


يک بام دوهوا.
آنها که ميخواهند صورت مسئله را به پاي مجاهدين خلق بنويسند که اشتباه خودشان بوده خوب شما هم که به تبعيد امده ايد اشتباه خودتان بوده، چرا آمديد؟ شما که مثل مجاهدين خلق نبوديد چرا نيمه شب از کوه و دشت عزم سفر کرديد؟
 مجاهدين خلق در نبردي نا برابر هستند و مبارزه شان تا بزير کشيدن عمامه داران ولايت فقيه ادامه دارد و هر روز همين وضعيت بوده است، چه در فرانسه يا گابن و يا در عراق .
اگر امروز بر اينها چنين سخت ميگيرند علت دارد. چرا وقتي باندهاي سرکوبگر رژيم از ايران خارج مي شوند در اروپا و امريکا  انها را با سلام و صلوات بر کرسي هاي دانشگاهها مي نشانند که درس اخلاق بدهند، مشاور مي شوند حلوا حلواي شان ميکنند. جناحي که در نسل کشي دهه ۱۳۶۰ مستقيم .دست داشتند ميخواهند با زدوبند بر سرنوشت مردم مسلط شوند .
 پرده ها بالا رفته است که چرا مجاهدين خلق را در ليست تروريستي نگاه داشته اند  ناياک مزدور استخدام ميکند وپول خوبي هم ميدهد تا مفت خوران خامنه اي را از زير ضرب بيرون بياورند  .
جهت اطلاع امروز فقط مجاهدين خلق گرفتار نيستند. همه مردم ايران و از جمله انها که در اوين هستند گرفتار يک  ديکتاتور بيرحم ميباشند . مجاهدين خلق براي رهائي همه مردم دست از زندگي شسته اند، از ميان مردم بر خواسته اند  و شرافت و حيثيت هر ملتي از ويتنام تا فلسطين به پيشگامان انها بوده است . 
راه حل مجاهدين خلق از عراق همان است که امروز همه حقوقدانهاي بين الملي و پارلمانتر ها، نمايندگان مجلس اروپا و امريکا گفته اند. 
آيا جبهه متحد ارتجاع صبرا و شتيلاي ديگري را تدارک مي بينند؟ 
امريکائي ها مصدق را نمي پذيرفتند. علتش چه بود؟ بهمان علت محاهدين خلق را در ليست تروريستي گذاشته اند تا دست آموزان و نفرات خودشان را بر مردم مسلط کنند  و چيزي شبيه نوري مالکي را در آب نمک خوابانده اند. سرنوشت مردم در حال رقم خوردن است .
در سال ۱۳۵۷ کسي فکر نميکرد مرتضي مطهري وسيد محمد بهشتي بدستور خميني  در رابطه با سيا وساواک   مشغول پختن چنين اشي باشند .بازهم شاهد تکرار تاريخ هستيم ؟اما حالا کسي نميتواند بگويد ما بي خبر بوديم به چه جرمي علي صارمي حاج اقائي وجعفر کاظمي ودهها هزار نفر راتيرباران کردند بهمان جرم هم مجاهدين خلق را  در ليست تروريستي گذاشته شده اند تا نوري مالکي  وهادي عامري به کاخ سفيد بروند  بله ارتجاع جاده صاف کن امپرياليسم است  ايا تانک امريکائيها را براي کساني فرستادن که بدون سلاح هستند دليل مدرنيته است؟
سوال اينست  که امريکائي ها بر سر ايران با چه کساني نسشسته اند ؟ 
من اين روزها را همانند روزهاي قبل از کودتاي بيست وهشت مرداد مي بينم. وقتي کودتاچي ها تدارک ميديدند کاشاني ومکي وحزب توده اتش بيار معرکه بودند . اگر زمينه کودتا را بسته بودند چنين فاجعه اي رخ نميداد  مجاهدين خلق در صف اول نبرد هستند در برابر انها رژيم تشنه بخون که حياتش را در نابودي مخالفين ميداند  اخوندها با زدوبند امدند وبا زدوبند هم  مانده اند ودرسهايشان را بلد هستند بايد هر رژيمي   يا مردم را  داشته باشد يا باج بدهد با پول نفت اوين و لابي هاي امثال ناياک را  درست کرده اند نفرات جديدي را هم اورده اند و دلالها رنگارنگ واز همه رنگ  که بلدند  شيپور را  از سر گشادش بزنند.
لابي هاي نفت وخون  براحتي  نميتوانند زمان بخرند .هادي عامري از طرف خامنه اي  پيام مشخصي براي امريکائي ها داشته است.  
 ايا امريکائي هاميدانند که مسول سيه روزي امروز  مردم ايران بوده  که بخاطر کودتاي بيست وهشت مرداد عذر خواهي ميکنند واخوندها ي خونخوار که تا بحال در قدرت ماندهاند  محصول ز د وبند انها بوده است 
چه کساني جنگ طلب هستند؟
در دوران جنگ خانمانسوز وقتي مجاهدين خلق عکسي را منتشر کردند که هواپيماهاي خميني  مشغول بارگيري از هواپيماهاي اسرائيلي  در فرودگاه فرانکفورت بود همه جهان  مات متحير بودند که خميني از بام تا شام عليه اسرائيل شعار ميدهد 
اري جنگ طلب همانها بودند وهستند که شعار جنگ جنگ تا پيروزي و با اسلحه اسرائيليها را ميدادند.  فرزندان مردم را از سر کلاسها در جبهه ها بر روي مين ميفرستادند وحالا شعار عدم خشونت ميدهند ميخواهيد جاي قرباني را بکمک صداي امريکا وبي بي سي راديو فردا  عوض کنيد .چرا راجع به انروزهاي طلائي چيزي نميگوئيد که عکس منتشر ميکرديد، افتخار هم ميکرديد با کلاس هاي درس خالي از دانش اموزاني که بر روي مين فرستاده بوديد  هر دو جناح جنگ طلب بودند
انها که ميدانند پشت اين صحنه چيست مسئوليت تاريخي دارند ومهم نيست که با مجاهدين خلق موافق يا مخالف بود مهم اينست که نگذاريم زنجيرها را به پاي مردم ببندند که باز کردنآان با کرام الکاتبين است با زندانها وشکنجه ها و تيربارانها و تيعيد هاي چندين نسل همراه خواهد بود . کلاه گذاري کار پيچيده اي نييست . تا بحال هم گذاشته اند.و براي همين هم اکنون مشغول هستند تا مجاهدين خلق را از سر راه بردارند 
در سايت جرس کديور که آينه به اصطلاح اصلاح طلبان است سر وکله موسوي تبريزي که با دو شماره حکم اعدام ميداد پيدا شده است و حالا جزو فضلا و مدرسين حوزه علميه و باصطلاح اصلاح طلب هم  شده است . خط همان خط خلخالي ، لاجوردي و موسوي تبريزي است .
 آيا اينها که اين روزها بر سر سرنوشت مردم با آمريکا نشسته اند و از کشته پشته مي ساختند  تروريست نيستند ؟

بایگانی وبلاگ

عنوان بایگانی وبلاگ