با پشتیبانی Blogger.

دنبال کننده ها

۱۳۹۰ دی ۱۸, یکشنبه

مقام عظما بعد ازديدن بر باد رفتن آرزوي نابودي مجاهدين واشرفيان واتفاق نه پر بي سابقه جامعه جهاني در مورد امنيت و...اشرفيان و ايضا سر خوردگي از ناتواني مالکي ونيروي تروريستي عصائب اهل حق /آخوندي  از زبان دريده وبي حياي سخنگوي دستگاه ديپلمات تروريست هايش باز ضجه زده که چرا تکليف مجاهدين در اشرف را زودتر مشخص نمي کنيد تا شايد بتوان ولو دمي آسوده باشيم. 
دم خروس ولايت که سالهاست در عراق از زير عباي دروغين ومندرس " حاکميت ملي عراق" بر هر ناظر بي طرفي بر ملا وعيان شده، نشان مي دهد که رژيم در برابر پايداري وپيروزي اشرفيان عنان از کف داده وتا همينجاي داستان قافيه را باخته، وبجاي سخنگوي وزارت خارجه دولت عراق ، مهره خود را به ميدان فرستاده وشروع به پارس کردن به اروپا وامريکا مي کند که چرا حالا که نگذاشتيد  تک تک اشرفيان را قتل وعام کنم، باز آنها را ولو يک روز بيشتر از ضرب الاجلي که من به مالکي ديکته کرده بودم در عراق نگه داشته ايد، آخر فکر نمي کنيد که ضرب الاجل منسوخ شده يک تودهني به مقام عظماست؟ 

مگر نمي دانيد که اين تأخير ضريب سرنگوني را با لا مي برد! ورأس نظام را مصداق مثل معروف "اينک سرت واينک سندان" کرده؟
نشست هفتگي سخنگوي دستگاه ديپلماسي ۳ و پاياني تکليف گروهک تروريستي منافقين هر چه سريع‌تر مشخص شود
خبرگزاري فارس وابسته به سپاه تروريستي قدس ۱۳د ي: سخنگوي دستگاه ديپلماسي با طرح اين سؤال که چرا کشورهايي اروپايي که مدعي حمايت از منافقين هستند از پذيرش اين افراد در کشورهايشان سر باز مي‌زنند؟ تصريح کرد: 
حضور گروهک تروريستي منافقين در عراق و انجام مذاکرات بين تهران و بغداد در اين زمينه سؤال ديگري بود که مطرح شد و سخنگوي وزارت خارجه در اين باره گفت: ارزيابي ما اين است که هر جرياني که وارد اقدامات تروريستي شود، نقطه پايان کارش جايي خواهد بود که هيچ کشوري حاضر به پذيرش آنها نخواهد بود. هر نوع اقدام تروريستي بايد توسط همه کشورها محکوم شود. کشورهاي مدعي حقوق بشر بايد به صورت جدي با پديده تروريسم مقابله کنند.
سخنگوي دستگاه ديپلماسي افزود: اينکه منافقين در پرونده خود بيش از ۱۶ هزار ترور را انجام داده‌اند چيزي نيست که بر کشورهاي غربي پوشيده باشد. حمايت آنها از فعاليت‌هاي تروريستي به هيچ وجه قابل توجيه نيست. آنها بزرگترين متهم در ارتباط با گروه‌هاي تروريستي و حمايت از آنها هستند.
وي ادامه داد: آنها ليست گروهک منافقين را از فهرست گروه‌هاي تروريستي خودشان خارج مي‌کنند به آنها دفتر مي‌دهند از آنها حمايت مي‌کنند و اين نشان مي‌دهد غرب در مبارزه با تروريسم صادقانه عمل نمي‌کند و وضعيت منافقين يکي از اين شواهد است. مردم و دولت عراق به هيچ وجه خواهان حضور جرياني نيستند که هم در داخل کشور خودشان ضربات بزرگ تروريستي به مردم عراق وارد کرده و هم جنايات بزرگي را در حق ملت ايران روا داشته است. 
سخنگوي وزارت خارجه تصريح کرد: هر چه سريع‌تر بايد تکليف اين گروهک مشخص شود. کشورهاي اروپايي که اين همه ادعاي حمايت از گروه‌هاي تروريستي و منافقين را دارند چرا از پذيرفتن اين افراد سر باز مي‌زنند؟ اين نشان مي‌دهد آنها دوست دارند ناامني در کشورهاي منطقه باقي بماند، خودشان در امنيت باشند ولي از اين گروه‌ها حمايت کنند.
به گفته مهمان‌پرست اين برخورد پذيرفتني نيست و ملت‌هاي منطقه قبول نخواهند کرد.
شهين سلامي ۱۳ دي۹۰


http://www.hambastegimeli.com/index.php?option=com_content&view=article&id=32661:2012-01-04-09-44-22&catid=184:2011-11-07-21-47-06

بایگانی وبلاگ

عنوان بایگانی وبلاگ