با پشتیبانی Blogger.

دنبال کننده ها

۱۳۹۰ دی ۱۸, یکشنبه

خميني دجال که در دجالگري و دروغگويي و فريبکاري در نوع خود در تاريخ ايران و حتي تاريخ اسلام کم نظير است، همان روزهاي اولي که به ايران برگشته بود از جمله گفت (نقل به مضمون) "دلخوش نباشيد به اين مقدار که ما فقط آب و برق را مجاني مي کنيم و اتوبوس را مجاني مي کني. لاکن ما معنويات شما را درست مي کنيم.
امروز بعد از سي و چند سال فقر و بدبختي و مشکلات اقتصادي کمر مردم را شکسته است و فساد دولتي و حکومتي چنان نهادينه شده که کم کم مجلس رژيم بايد براي نحوه گرفتن رشوه و روشهاي گوناگون اختلاس و کلاه برداري قوانين و دستورالعمل بنويسد و آخوندهاي حکومتي و بخصوص ولي فقيه نيز بايد در توضيح المسائل خودشان علاوه بر احکام نجاسات بخشي را هم به احکام و دستورالعملهاي  شرعي کردن و حلال کردن درآمدهاي ناشي از رشوه و اختلاس و رانتخواراي اختصاص بدهند.

 اين همان آب و برق و اتوبوس مجاني و همان معنوياتي است که اسلام خميني قرار بود براي مردم بياورد. در زمينه همين درست کردن معنويات مردم است که دستگاه تبليغات ولي فقيه به خيال خودش دارد با فرهنگ غرب در يک جنگ نرم مقابله مي کند و تا بحال هم پيروز شده است.
به گزارش «مرکز خبر حوزه»، مزدوري به نام رحيم پورازغدي عضو شوراي عالي به اصطلاح انقلاب فرهنگي طي سخناني در دومين همايش روحانيون رزمنده و ايثارگران تهران که در مجتمع فرهنگي کوثر ولايت سپاه برگزار شد، با اشاره به اينکه دهها کانال تبليغ ضد دين و اخلاق و دهها هزار سايت عليه مباني اصولي انقلاب فعاليت دارند به طوري که در حال حاضر شايد بشود گفت حدود نصف جمعيت تهران عمدتا پاي ماهواره بوده و اين خطري بزرگ در اين عرصه به شمار مي رود، اظهار داشت: جنگ نرم دو طرفه است و همانگونه که دنياي استکبار عليه ما در حال نبرد نرم است، انقلاب اسلامي ايران نيز در لاک دفاعي نبوده و با گفتمان و جنگ نرم خود، پيروز ميدان شده و نمونه بارز آن بيداري اسلامي در کشورهاي عربي و اسلامي منطقه است.
تنها تذکري که ميشود به اين آخوند داد اينکه وقتي سي و چند سال پس از "انقلاب اسلامي" خميني که قرار بود معنويات مردم را درست کند به قول خود او بيش از نصف جمعيت تهران و در واقعيت بيش از هشتاد درصد مردم تهران پاي ماهواره هستند و مشغول ديدن برنامه هايي که مخالف تفکرات آخوندها و کساني نظير اوست پس ميشود فهميد که تا چه ميزان "انقلاب اسلامي" به قول او در گفتمان فرهنگي و جنگ نرم پيروز ميدان شده است. به اين آخوندها بايد گفت شما قاچ زين را بچسبيد اسب سواري پيشکشتان. مردم ايران از شما و فرهنگتان و برنامه هاي فرهنگيتان متنفرند و شما به فکر ارشاد بقيه مردم جهان هستيد. يارو را توي ده راه نميدادند سراغ خانه کدخدا مي گرفت. 
الف. آرامي
۱۴ ديماه ۱۳۹۰

بایگانی وبلاگ

عنوان بایگانی وبلاگ