با پشتیبانی Blogger.

دنبال کننده ها

۱۳۹۰ بهمن ۱۱, سه‌شنبه

حالا ديگر همه مردم ايران، البته بجز برخي از بسيجيان عقب مانده و مقلدين رهبر مستضعفين جهان، بخوبي ميدانند که مسئولين نظام آخوندي و همدستان ولي فقيه، از بابت شرکتشان در ماندگاري ديکتاتوري تاکنون رژيم، چه ميزان از به اصطلاح بيت المال را بالا کشيده اند. مردم بخوبي ميدانند که کساني که تا قبل از انقلاب ضد سلطنتي روضه پنج توماني مي خواندند و يا به زحمت توان تامين مايحتاج خانواده شان را داشتند، حالا چگونه و در چه ناز و نعمتي زندگي مي کنند. مردم بخوبي ميدانند که قصرهاي آنچناني و زندگي هاي اشرافي و پر زرق و برق و مهماني هاي "شاهانه" مخارجشان چگونه و از کجا تامين شده و ميشود. خرج تحصيل و زندگي لوکس آقازاده ها و "حاجي زاده ها" و "سردار زاده ها" در کشورهاي اروپايي و امريکا و کانادا چيزهايي نيستند که از چشم تيزبين هموطنان ما پنهان مانده باشند. و اينگونه است که مردم ما کينه اين دزدان سرگردنه و اين خيانتکاران در امانت و اين فرصت طلبان بي چشم و رو را سالهاست در دل دارند و مترصد فرصتي هستند تا همه اينها را يکجا به زباله دان تاريخ بريزند و کشور را از شر زحمتشان خلاص کنند. 

اما ظاهرا اين کينه و نفرت حالا ديگر آنچنان در رفتار و کردار و گفتار ايرانيان به وضوح ديده شده که سردمداران حکومت را به شدت ترسانده و به عکس العمل وا داشته است. از جمله اين سردمداران ميتوان از آخوند دزد و جنايتکار فلاحيان وزير سابق و بسيار بدنام اطلاعات آخوندي نام برد. اين آخوند جنايتکار در مصاحبه اي ضمن نشان دادن ترس و واهمه اش از مبارزات مردم و آثار افتضاحات عملکردهاي ارتجاعي و نابخردانه حکومت، حرفهايي هم براي گمراه کردن حاميان عقب افتاده رژيم در زمينه همين زندگي هاي "اشرافي" سردمداران حکومت زده است.
به گزارش خبرگزاري حکومتي فارس اين آخوند جنايتکار که عضو مجلس خبرگان ولايت فقيه نيز هست در پاسخ به گفته خبرنگار اين خبرگزاري در باره اشرفي گري مسئولان نظام و اينکه 
"شمال شهر تهران به "خوابگاه مسئولان" نظام تبديل شده است"
 گفته است:       
"حرف زدن درباره اشرافي‌گري مسئولان نظام را حرام مي‌دانم و معتقدم اين مسائل بايد به صورت خصوصي و فقط با خودشان مطرح شود."
 اين همان آخوندي است که معروف است که دستور قتل مخالفين و قتلهاي زنجيره اي توسط مامورين وزارت اطلاعات را در حمام سونا به سعيد امامي ميداده است.
به اين ترتيب مشخص ميشود که نه تنها مردم عادي، بلکه نزديکان دستگاه ولايت فقيه از قبيل همين خبرنگار يک خبرگزاري دولتي نيز از اشرافي گري و ريخت و پاش چشمگير از جيب مردم ايران صدايشان درآمده است. و پاسخ اين آخوند جنايتکار وزير اطلاعات سابق نيز نشان ميدهد که از آنجايي که ديگر حناي تکذيب و دجال بازي خميني گونه حتي براي خودي ها رنگي ندارد، آخوندها دست به دامان جعل احکام مذهبي  شده اند. البته قابل توجه است که بطور مشخص اين احکام جعلي فقط ميتوانند در ميان طرفداران ابله و عقب افتاده آخوندهاي حاکم برد کمي داشته باشند و مردم عادي حتي اگر به احکام ديني پايبند باشند به اينگونه "فتوا" ها مي خندند .


الف. آرامي
۹ بهمن ۱۴۳۹۰

بایگانی وبلاگ

عنوان بایگانی وبلاگ