با پشتیبانی Blogger.

دنبال کننده ها

۱۳۹۰ بهمن ۲, یکشنبه

سرکرده نيروي تروريستي قدس با اعلام تسلط بر عراق و لبنان تهديد کرد از آنها براي جنگ با جامعه جهاني استفاده مي‌کند
رژيم ضد بشري آخوندي، مالکي نخست وزير عراق را موظف کرده است همه تسهيلات لازم براي انتقال تسليحات، پاسداران و گروههاي مسلح مانند عصائب الحق، نفت و ديگر کمکهاي ضروري براي ديکتاتور سوريه را  از طريق مرزهاي عراق و سوريه فراهم کند. اين موضوع توسط پاسدار حسن دانايي فر، سفير رژيم در عراق و از سرکردگان نيروي تروريستي قدس، به مالکي ابلاغ شده و مالکي اطمينان داده است که همه اقدامهاي  لازم را به عمل مي آورد و ترتيبات ضروري در مرزها را به عمل مي آورد.
پاسدار سرلشگر قاسم سليماني، سرکرده جنايتکار نيروي تروريستي قدس و يکي از نزديکترين افراد به خامنه اي، رهبر رژيم آخوندي، سه هفته پس از خروج نيروهاي آمريکايي از عراق پرده ها را کنار زد و ضمن تأکيد بر اينکه رژيم آخوندي بر عراق و جنوب لبنان تسلط دارد تهديد کرد که از اين دو کشور براي جنگ با جامعه جهاني استفاده خواهد کرد. وي گفت «عراق و جنوب لبنان تحت اراده تهران و افکار آن قرار دارند» و رژيم آخوندي «اين قدرت را دارد که جنبشهايي به منظور ايجاد دولتهاي اسلامي در اين دو کشور جهت مبارزه با استکبار» به راه بيندازد. 

به اين ترتيب ترديدي باقي نمي ماند که همچنانکه مقاومت ايران بارها اعلام کرده است، حاکم واقعي عراق نيروي تروريستي قدس و پاسدار قاسم سليماني است و دولت کنوني عراق دست نشانده فاشيسم ديني حاکم بر ايران و مجري اوامر آن است. همچنان که حمله و کشتار و محاصره ضد انساني ساکنان اشرف و پروژه زندان سازي در کمپ ليبرتي براي انتقال ساکنان اشرف به آن محل، به طور کامل توسط نيروي قدس طراحي و هدايت مي‌شود.
سرکرده نيروي قدس افزود: رژيم آخوندي مي تواند بر انقلابهاي منطقه «کنترل پيدا کند و آنها را به سمت دشمن سوق دهد. انقلابات منطقه به مرور ابعاد  اسلامي به خود مي گيرند و به مرور شبيه به انقلاب ايران مي شوند». اما او که از سرنگوني ديکتاتور سوريه به شدت وحشتزده است ضمن حمايت از بشار اسد به نحو ابلهانه يي گفت: «مردم سوريه به‌طور کامل به دولت سوريه وفادار هستند و هواداران اپوزيسيون تا کنون نتوانسته اند يک تجمع ميليوني ضد دولت برگزار کنند». 
اين اظهارات که شانتاژ خامنه اي عليه جامعه جهاني است، از يک سو بازتاب وحشت رژيم آخوندي از در هم شکستن جبهه منطقه يي اش در اثر قيام مردم سوريه و از سوي ديگر تلاش آشکار براي ترساندن طرف حسابهاي بين‌المللي‌ به منظور صرفنظر کردن از تحريمهاي نفتي و مالي عليه رژيم است. اين به‌خوبي نشان مي‌دهد که رژيم آخوندي تا چه اندازه از عدم قاطعيت جامعه جهاني در جهت تحکيم قدرت خود و پيشبرد پروژه تسليحات اتمي و صدور تروريسم و بنيادگرايي استفاده مي کند.


دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
اول بهمن۱۳۹۰ (۲۱ژانويه۲۰۱۲)
عكس كشف يك محموله نظامي رژيم به سوريه توسط دولت تركيه در فرودگاه اين كشور

بایگانی وبلاگ

عنوان بایگانی وبلاگ