با پشتیبانی Blogger.

دنبال کننده ها

۱۳۹۰ بهمن ۸, شنبه

اين ديگه آخرين توليد بومي ولايت ورسيدن دانشمندان بيت خامنه اي به قله فن آوري و جيغ مادون بنفش کشيدن در ظلمات هراسناک انزوا، براي خودکفائي در تأمين سوخت ماشين بي ترمز ودنده نظام در جاده سقوط است. 
سايت رجا نيوز وابسته به باند ولي فقيه چهارشنبه، ۵ بهمن ۱۳۹۰ :
منافقين براي ترور روشن از سوي سيا آموزش ديده بودند
يک افسر سابق سازمان سيا در بخش مبارزه با تروريسم در مصاحبه با راديو آنتي وار، قاتلان احمدي روشن را اجير شده سازمان سيا و موساد معرفي کرد و از آموزشهاي اين دو سازمان اطلاعاتي به قاتلان ترور اخير سخن گفت.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني هابيليان وزارت اطلاعات آخوندي ، فيليپ جيرالدي افسر سابق سازمان سيا در بخش مبارزه با تروريسم در مصاحبه اخير خود با اسکات هورتن در راديو آنتي وار گفت: قاتلان احمدي روشن از سوي سازمان سيا و موساد به کار گرفته شده بودند و پس از خروج از ايران و گذراندن تمريناتي براي انجام ترور، به ايران اعزام شده بودند.

وي افزود: گمان ميکنم قاتلان احمدي روشن از افراد سازمان مجاهدين خلق(منافقين) به کار گرفته شده باشند و به همين دليل است که شاهد حمايتهاي بسياري از اين گروه از جانب سياستمداران و ساير گروهاي ذينفع هستيم.
مدير اجرايي شوراي منافع ملي آمريکا ادامه داد که مجاهدين خلق(منافقين) به نوعي مامور آنها و بهترين گزينه براي ورود به ايران و انجام اينچنين عملياتهايي هستند.
اين افسر سابق سازمان سيا در بخشهايي از مصاحبهاش با آنتي وار ضمن اينکه خود را يک افسر رسمي و باتجربه سازمان سيا معرفي کرد گفت: من خيلي بهتر از روزنامه نگارها از روند کارها (در سازمانهاي جاسوسي) مطلع هستم.
وي در ادامه تصريح کرد: يک مامور سازمان سيا و يا موساد نميتواند وارد ايران شود و چنين عملياتي انجام دهد، لذا آنها افراد ديگري را مامور انجام اين کار کردهاند و در اين مورد فکر ميکنم بهترين و برجستهترين گزينه مجاهدين خلق است.
حيفم آمد که از اين اعتراف سريع وتأمل نکرده رد شوم.به زبان آخوندي آسيد فيليپ مي گويد که حمله خارجي وجنگ خارجي ظرفيت وتوان سرنگون کننده رژيم را ندارد واين کار فقط از عهده مجاهدين ومردم ايران بر ميآيد. احسنت به اين همه هوش وزکاوت.... چون دعواي مجاهدين با حاميان سياست مماشات هم دقيقا اين نکته است که، نه جنگ وحمله خارجي، نه مماشات(حفظ نظام) با رژيم، سرنگوني بدست مردم ومقاومت سازمانيافته آنها ولاغير.
جيرالدي با اشاره به تلاشهاي آمريکا و رژيم صهيونيستي در براندازي رژيم حاکم بر سوريه، افزود: آمريکا و اسرائيل به خوبي ميدانند که نميتوانند رژيم ايران را سرنگون کنند، پس با انجام يک سري عملياتهاي مخفي به دنبال ايجاد بي ثباتي در ايران هستند و اينکه دولت ايران را وادار کنند تا بسياري از منابع خود را در برخورد با اين مشکلات از دست بدهد.
وي همچنين در پايان گفت: اعتقاد دارم که ترور دانشمندان هستهاي ايران چندان اثر بخش نخواهد بود.
سوالي که از اين دستاورد دانشمندان وزارت بدنام اطلاعات خامنه اي مي ماند اينست که چرا با راديو فردا مصاحبه نمي کنيد؟ مگر چي شما از سعيد شاهسوندي و...کمتر است؟
شهين سلامي
چهارشنبه، ۵ بهمن ۱۳۹۰

بایگانی وبلاگ

عنوان بایگانی وبلاگ