با پشتیبانی Blogger.

دنبال کننده ها

۱۳۹۰ بهمن ۱۲, چهارشنبه

شوراي انقلاب سوريه روز سه شنبه 31-1-2012 گزارش داد، نيروهاي نظامي بشار اسد پس از درگيري با ارتش آزاد سوريه در حمص ، مجبور به عقب نشيني از 6 منطقه در اين شهر شدند. 
بر اساس اين گزارش انقلابيون و اعضاي ارتش آزاد سوريه پس از در دست گرفتن کنترل نقطه بازرسي نظامي "حي السبيل" در "البياضه" آن را کاملا منهدم کردند . 
آنها همچنين با کنترل نقطه بازرسي "باب الدريب" و يک پادگان بزرگ نظامي که در برگيرنده بيمارستان، مدرسه و درمانگاه است آن را ويران کردند و مقادير معتنابهي اسلحه به غنيمت گرفتند . 
در اين گزارش آمده است، طي درگيري هاي امروز صبح، 6 نفر در شهر حمص و حومه دمشق پايتخت سوريه کشته شدند.  

احمد بحبوح فرمانده يکي از گردان هاي ارتش آزاد سوريه به نام گردان خالد ابن وليد در تماس تلفني از شهر حمص به تلويزيون العربيه گفت 7 تانک پيشرفته از جمله اسلحه و مهماتي است که به غنيمت گرفته شده است و 7 نقطه بازرسي از دست نظاميان هوادار بشار اسد خارج شده است . 
در همين حال هيات کل انقلاب سوريه در بيانيه هاي خود اعلام کرد، تاکنون بيش از 7 هزار و 500 نفر از زمان آغاز اعتراض ها در اين کشور کشته شده اند . 
اين هيات همچنين از توپ باران درمانگاه هاي الشفا و الحسن در روستاي "سراقب" در حومه شهر "ادلب" خبر داد و افزود ارتش هوادار بشار اسد دست به منفجر کردن منازل اهالي رنکوس در "القلمون" زده است . 
از سوي ديگر کميته هماهنگي انقلاب سوريه طي گزارشي اعلام داشت ارتش دولتي سوريه با استفاده از تانک و زره پوش دو شهرک "عربين" و "زملکا" در منطقه "الغوطه شرقي" را مورد حمله قرار داده است


دبي-العربيه.نت 
http://www.aftabkaran.com/akhbar.php?id=3198

بایگانی وبلاگ

عنوان بایگانی وبلاگ