با پشتیبانی Blogger.

دنبال کننده ها

۱۳۹۰ بهمن ۲۰, پنجشنبه

در جريان ادامه قيام وخيزش مردم به جان آمده ايران براي آزادي وسرنگوني فاشيسم ولايت فقيه، هشدارها و تذکرات وحشت آلود سران سياسي ونظامي رژيم آخوندي همراته با توجيهات  سر کوبگرانه وترس آلود از جناياتي که در سال ۸۸ بدست عمال ولايت فقيه در کوچه وخيابانها عليه مردم بپا خاسته صورت گرفت، نشان از عمق وحشت کل رژيم از خيز شهاي دوباره وحتمي مردم ايران دارد بخصوص که در شرايط امروزي موقعيت و مختصات نظام غرق در بحرانهاي مرگبار، چه در تعميق شکاف وشقه در رأس نظام وطلسم شکستگي ولي فقيه در آستانه نمايش انتخابات مجلس آخوندي ، چه در ميزان انزواي بين المللي ومنطقه اي وتحريمهاي جهاني و چه در برابرفراخوان به اعتراض وقيام در بهمن واسفند توسط مقاومت سازمانيافته ملت ايران، مطلقا با دوسال پيش قابل مقايسه نيست و آنچنان متزلزل و ضربه پذير شده که حتي ولي فقيه را وادار به خط ونشان کشيدن براي مهره هاي باند خود نموده و سر کرد گان نيروي انتظامي را دچار چالش بود ونبود خود در برابر طغيان خشم مردم کرده است وسعي مي کنند با  شبيه سازي هاي دجالانه ميزان وحشي گري و جنايات خود را کم رنگ جلوه دهند. 
خبرگزاري فارس وابسته به سپاه ضد مردمي۱۸ بهمن  نوشت: 

"ضرب‌وشتم مردم معترض را نبايد به پاي جمهوري اسلامي نوشت"
معاون استاندار تهران گفت: پس از سخنراني ۲۹ خرداد مقام عظماي ولايت تنها عده معدودي در خيابان‏ها ماندند.
معاون سياسي اجتماعي استاندار تهران گفت: پس از سخنراني ۲۹ خرداد مقام عظماي ولايت تنها عده معدودي در کف خيابان‏ها ماندند.
به گزارش خبرگزاري حکومتي فارس از شرق استان تهران صفرعلي براتلو ظهر امروز در نشستي با دست‏اندرکاران بخش مرکزي تهران اظهار داشت: بايد پرسيد که چرا اين افراد در آن روزهاي حساس به سلامت انتخابات اشاره نکردند، تا آن فضاي متشنج ايجاد نشود.
وي ادامه داد: در برخي از کشورهاي عربي تنها ظرف چند ماه ۳ هزار نفر کشته شدند؛ حال آنکه ما پس از انتخابات هشت ماه درگير بوديم و اتفاق خاصي نيفتاد.
براتلو اضافه کرد: در آن روزها، نزديک به ۳۰ نفر از نيروهاي بسيج و مردم کشته شدند و همانند ساير کشورهاي عربي يک تانک به داخل خيابان‏هاي شهر وارد نشد.
معاون سياسي اجتماعي استاندار تهران افزود: هدف نظام جمهوري اسلامي، کنترل آن بحران بدون اعمال هرگونه خشونت بود.
وي تصريح کرد: هيچ مسئولي نگفته بود که کسي از چوب و چماق براي ضرب و شتم مردم معترض استفاده کند؛ البته ممکن است اتفاقاتي از اين دست نيز روي داده باشد اما نبايد آن را به پاي جمهوري اسلامي نوشت.
براتلو ادامه داد: گروه‏هاي بسياري در نيروي انتظامي مشغول به خدمت هستند و بخشي از آنها را سربازان وظيفه تشکيل مي‏دهند؛ از اين‌رو، ممکن است حرکتي تند از سوي سربازي بروز پيدا کند.
معاون سياسي اجتماعي استاندار تهران اضافه کرد: در اين وقايع، تعداد قابل توجهي از ماموران به دادسراي نظامي معرفي شدند و پس از محاکمه به زندان رفتند.
وي ادامه داد: تهران داراي ۸ ميليون نفر جمعيت است و پس از سخنراني ۲۹ خرداد مقام عظماي ولايت تنها عده معدودي در کف خيابان‏ها ماندند.
براتلو افزود: بخشي از اين مردم همراه فتنه بودند؛ اما با سخنان رهبر معظم انقلاب از جريان فتنه جدا شدند و به پيام ولي‏فقيه گوش فرا دادند.
مهيار برومند
۱۸ بهمن
http://www.hambastegimeli.com/ -همبستگي ملي

بایگانی وبلاگ

عنوان بایگانی وبلاگ