با پشتیبانی Blogger.

دنبال کننده ها

۱۳۹۰ بهمن ۱۴, جمعه

يکي از سرکردگان سپاه ضد مردمي پاسداران آخوندي در يک اعتراف بي سابقه اذعان نمود که تا کنون هزينه پروژه هاي دستيابي  رژيم به تسليحات اتمي  معادل ۵۰ سال صادرات نفت تمام شده است.
اين پاسدار ولي فقيه درحاليکه خريد اورانيوم وتمامي تجهيزات مربوط به سايتهاي اتمي از بازارهاي سياه وچند کشور مشخص را توليدات بومي دانشمندان غني شده در ولي فقيه قالب مي کرد در ادامه باز هم بر تاراج ونابودي سرمايه هاي استراتژيک ملت ايران براي حفظ نظام تأکيد نمود. ..."وي با اشاره به پايان يافتن تدريجي ذخاير نفت در کشور افزود: هيچ گونه نگراني براي پايان يافتن ذخاير نفت و گاز وجود ندارد چرا که ذخاير پايان‌ناپذير اورانيوم تمام نگراني‌ها را به لحاظ پيشرفت و حرکت دائمي در مسير انقلاب رفع کرده است."
لازم به ياد آوري است که تا کنون گزارشات متعددي بر به هدر رفتن سرمايه هاي ملي و بصر فه نبودن راهکار دستيابي به فن آوري اتمي تا آنجائيکه به مصالح ملي بر مي گردد منتشر شده است( حتي گزارشات کارشناسان خود رژيم) .اما فاشيسم آخوندي براي حفظ نظام  تنها موضوعي که  اهميت برايشان ندارد مصالح کشور ومردم است واولين قرباني سياستهاي آخوندي همين سرمايه ها ومنافع ملي  ايران بوده ، هست وخواهد بود.

لذا تنها راه حفظ ونجات ايران وايراني با سرنگوني اين نظام ضد ايراني وضد بشري به نتيجه خواهد رسيد.
به گزارش خبرگزاري حکومتي فارس از همدان۱۳ بهمن ۱۳۹۰
رئيس اداره سياسي سپاه تأکيد کرد:
غني‌سازي اورانيوم معادل صادرات ۵۰ سال نفت
رئيس اداره سياسي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ذخاير اورانيوم در کشور را فراوان ذکر کرد و گفت: توليد کيک زرد و غني‌سازي اورانيوم معادل صادرات ۵۰ سال نفت در کشور است.
، علي‏‏اشرف نوري صبح امروز در همايش استاني شوراهاي مشورتي بسيج فرهنگيان با مرور برخي از دستاوردهاي انقلاب طي ۳۳ سال اخير اظهار داشت: شرط عقب نماندن از توسعه، پيشرفت و آباداني همه‌جانبه کشور حفظ و ارزش قائل شدن براي دستاوردهاي به‌ دست آمده از انقلاب اسلامي است و نقش‌آفريني امروز کشور در عرصه‌هاي علمي، نظامي و فناوري‌هاي نوين علاوه بر منطقه در جهان نيز به اثبات همگان رسيده است.
وي با اشاره به پايان يافتن تدريجي ذخاير نفت در کشور افزود: هيچ گونه نگراني براي پايان يافتن ذخاير نفت و گاز وجود ندارد چرا که ذخاير پايان‌ناپذير اورانيوم تمام نگراني‌ها را به لحاظ پيشرفت و حرکت دائمي در مسير انقلاب رفع کرده است.
رئيس اداره سياسي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي خاطرنشان کرد: در حال حاضر توسط دانشمندان داخلي و نيروهاي بومي در راستاي غني‌سازي اورانيوم اقدامات تأثيرگذاري صورت گرفته است.
وي گفت: عده‌ زيادي مخالف غني‌سازي اورانيوم به صورت بومي در ايران بودند لذا تعامل با آمريکا و اروپا را لازمه تحقق اين مهم مي‌دانستند اما اين کار سرانجام بدون دخالت اجانب و در داخل انجام شد.
نوري ذخاير اورانيوم در کشور را فراوان ذکر کرد و افزود: توليد کيک زرد و غني‌سازي اورانيوم معادل صادرات ۵۰ سال نفت در کشور است.
وي ادامه داد: در حال حاضر انقلاب‌ها و حرکت‌هاي صورت گرفته در جوامع و کشورهاي مسلمان‌نشين برگرفته از اقدام الهي بنيانگذار کبير انقلاب است.
رئيس اداره سياسي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي خاطرنشان کرد: برخلاف سال‌هاي گذشته و در زمان دفاع مقدس که هيچ ياري دهنده‌اي در عرصه بين‌الملل نسبت به ايران وجود نداشت و اغلب کشورهاي دنيا به عراق کمک مالي و نظامي مي‌کردند، اما پيروزي نهايي نصيب جبهه حق و رزمندگان اسلام شد.
وي گفت: توليد و ساخت تجهيزات هسته‌اي توسط جوانان انقلابي در کشور حيرت جامعه غرب را برانگيخته و چشم همه دنيا به خصوص دشمنان نظام معطوف به پيشرفت‌ها و دستاوردهاي انقلاب شده است.
نوري با اشاره به اوضاع عربستان در امور نفتي افزود: با تمام شدن ذخاير نفت در اين کشور سرنوشت نامعلومي دچار عربستان خواهد شد و ايالات متحده نيز هيچ گاه در امور هسته‌اي به کشور عربستان کمک نخواهد کرد.
وي تأکيد کرد: در حال حاضر دانشمندان ايراني با توليد نخستين قلب ژنتيک در دانشگاه شيراز توانسته‌اند علاوه بر دستاوردهاي علمي در عرصه ژنتيک، ديجيتال و تجهيزات نظامي فاتح قله‌هاي بزرگ باشند.
رئيس اداره سياسي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي خاطرنشان کرد: در کنار فعاليت همه‌جانبه دشمنان به منظور جلوگيري از پيشرفت کشور تقديم خون هزاران شهيد و دادن هزينه‌هاي مادي و معنوي گوناگون موجب رقم خوردن دستاورهاي امروز نظام در عرصه‌هاي مختلف شده است.
وي در پايان نفوذ به تفکر و اعتقادات آحاد مردم به خصوص جوانان را جنگ امروز ايادي کفر و باطل در قبال جمهوري اسلامي دانست و تصريح کرد: مديريت دهکده جهاني، کوچک خواندن دنيا به لحاظ اطلاع‌رساني و ايجاد جنگ رسانه‌اي ابزار جنگ و توطئه‌هاي امروز دشمنان نظام تلقي مي‌شود.
بابک سر فراز
جمعه، ۱۴ بهمن ۱۳۹۰ / ۰۳ فوريه ۲۰۱۲
http://www.hambastegimeli.com/ - سايت همبستگي ملي

بایگانی وبلاگ

عنوان بایگانی وبلاگ