با پشتیبانی Blogger.

دنبال کننده ها

۱۳۹۰ بهمن ۲۹, شنبه
سايت ايران اينترلينك كه گرداننده ان مسعود خدابنده مي باشد و 
از وي به عنوان مشاور دولت مالكي! بارها در تلويزيون بي بي سي فارسي نام برده شده و بارها براي بستن كمپ اشرف و همكاري با دولت عراق و جمهوري اسلامي به عراق سفر كرده و تصاوير اين سفرها و ملاقاتها و نشست و بر خاستها در سايت هاي وزارت اطلاعات به فور يافت مي شودر در مطلبي در تاريج 18 فوريه  با عنوان     مواجب بگيران فرقه رجوي همه به خط شدند» به قلم  ... محمد کرمي، نقل از   وبلاگ عياران  منتشر كرده كه  نويسنده مطلب خطاب به شماري از هنرمندان و روشنفكران ميهنمان مي نويسد: 

, تعدادي تحت عنوان روشنفکر و هنرمند ، نويسنده ……… در نامه اي خطاب به دبيرکل به سوز و گداز افتاده اند و از روي پيسي همان اطلاعيه را که در يک ماه گذشته چند بار مريم قجر عضدانلو آمده به نمايش گذاشته و کلي عجزولابه کرده و ديده خريداري ندارد . الان آن را بنام هنرمندان، روشنفکران ….. دارند قلقله مي كنند.) منظور اين  بي سواد قر قره است( سوال اصلي اينجاست ايا اين از اين افراد که نام برده شده واقعا روشنفکر و هنرمند هستند ؟ آيا اين افراد واقعا ايراني هستد ؟ من به شخصه بر سر اينکه اين افراد ايراني باشند شک دارم بنا بدليل اينکه هر ايراني شرافت مندي به خاطر  تحريم هاي که بر عليه مردم ايران شده و مردم ايران را هدف مستقيم قرار داده است اين شيوه تحريم را محکوم کرده اند . چطور مي شود 72 ميليون نفر بخاطر تحريم ها تحت فشار باشند از اين آقايان و خانم هاي ايراني نما صداي در نيايد اما الان به يک باره صف کشيده اند و دارند اطلاعيه هاي مريم قجر عضدانلو را قلقله(قرقره) مي کنند.چرا تا بحال اين افراد يک مورد از کارهاي تروريستي که در داخل ايران انجام شده را محکوم نکرده اند بخصوص پنح دانشمندي که اخيرا ترور شده اند. آيا اين عمل کرد آنها سوال برانگيز نيست ؟ دقيقا اين طظور( منظور ايشان تصور است! بي سوادي هم دردي است.) است . اين بار ارباب آنها از اين طور خواسته است .اين افراد تحت نام هنرمند و روشنفکران خو را به پول فروخته اند و براي پول به فرقه خيانت و جنايت کار رجوي همدم و همکار شده اند . 
لينك نامه شماري از هنرمندان  و روشنفكراني ايراني  مانند :
دكتر منوچهر هزارخاني, دكتر اسماعيل خويي, هادي خرسندي, هوشنمد عقيلي, گيسو شاكري , آندرانيك ساطوريان , پرويز  صياد )صمد( رضا دقتي  و.... خطاب به بانكي مون ضيمه مي باشد.  تا بيشتر با كسي كه مدتي پيش نسبت به افشاگري آقاي جوانمردي در مورد بسيجي نبودن شهيد صانع ژاله اعتراض مي كرد و همكارانش    آشنا شويد 


براي آشنايي با مسعود خدابنده  مي توانيد به اين لينك مراجعه كنيد كه  در مطلبي به نقل از آقاي حسن داعي آمده است:


در يك ايميل ديگر پارسي طرح خودش براي بستن قرارگاه اشرف و دستگيري  رهبران مجاهدين را مطرح مي كند. تريتا پارسي كارزار گسترده اي براي نگهداشتن مجاهدين در ليست تروريستي  و بستن اشرف و دستگيري  مجاهدين انجام ميداد در اين زمينه با مسعود خدا بنده و همسرش آن سينگلتون همكاري مي كرد. اين فتوكپي چك پرداختي پول توسط تريتا پارسي به آن سينگلتون است.
همچنين قرار شد كه ناياك براي اين دو نفر در كنگره امريكا جلسه سخنراني بگذارند كه عليه مجاهدين صحبت كنند. امّا وزارت امنيت آمريكا بنا به گزارشاتي كه در مورد رابطه اين زن و شوهر با وزارت اطلاعات رژيم ايران وجود داشت از سفر آنها به آمريكا جلو گيري كرد.
http://parvaze-parastoha.blogspot.com/2011/12/blog-post_28.html

بایگانی وبلاگ

عنوان بایگانی وبلاگ