با پشتیبانی Blogger.

دنبال کننده ها

۱۳۹۰ اسفند ۱, دوشنبه

پليس تايلند اعلام کرد در ادامه تحقيقاتي که درباره ارتباط شماري از عوامل رژيم ايران با انفجارهاي روز سه شنبه بانکوک انجام داده است، موفق شده يک دستگاه موتورسيکلت که گفته مي شود، قرار بوده از سوي تيم ترور اعزامي رژيم ايران به تايلند  مورد استفاده قراربگيرد، را پيداکرده است.
 به گزارش روزنامه «بانکوک پست»مورخه ۳۰ بهمن ۱۳۹۰- صاحب يک مغازه گفته بود که يک دستگاه موتورسيکلت از نوع هوندا از روز سه شنبه گذشته در برابر مغازه او پارک شده و کسي سراغ آن نيامده است. اين مکان در نزديکي همان جايي است که فرد متهم با بمب هاي خود، ابتدا به يک راننده تاکسي و سپس به دو نفر از نيروهاي پليس بانکوک حمله کرد .

پليس تايلند تاييد کرده است که اثر انگشت مسعود صداقت زاده،  يکي ديگر از عوامل رژيم ايران  در ماجراي روز سه شنبه تايلند، نيز بر روي همين موتورسيکلت به دست آمده است.
بنابه همين گزارش شاهداني مسعود صداقت زاده را سوار بر اين موتورسيکلت ديدند.
پليس تايلند تاييد کرد که تدابير امنيتي را در شش فرودگاه بزرگ اين کشور شدت بخشيده است؛ دادن ويزا در فرودگاه هاي تايلند به ايرانيان ممنوع شده است و بر اساس دستور معاون نخست وزير تايلند قرار است بررسي شود که آيا سفر ايرانيان به تايلند به دليل داشتن «حکومت مشکل آفرين» در اين کشور، بايد لغو شود يا نه.
سه‌شنبه، ۰۲ اسفند ۱۳۹۰ / ۲۱ فوريه ۲۰۱۲

بایگانی وبلاگ

عنوان بایگانی وبلاگ