با پشتیبانی Blogger.

دنبال کننده ها

۱۳۹۰ بهمن ۳۰, یکشنبه

گفتن بسيار نه از نغزي است
ولوله طبل از بي مغزي است
از خدا پنهان نيست از شما هم نباشد ، انگار اين آخوند دژخيم مصلحي وزير بدنام وزارت اطلاعات خامنه اي بو برده که غزل بر کناري و جراحي او از بيت ولي فقيه سروده شده ودر نوبت مهندسي انقباض است که اينطوري در اين يکي ودو ماه اخيرباهمت مضاعف ضمن اعتراف به حال نزار رژيم  به پرت وپلا گوئي وشامورت بازي روي آورده .معلوم نيست که وزير اطلاعات وامنيت نظام است يا جار زن نا اميدي در کل نظام که بي حساب وکتاب همينطوري  براي اينکه ثابت کند که غلامي حلقه بگوش  ودژخيمي ذوب شده در ولايت وغني شده در سرکوب وتروريست است سخنراني و مصاحبه و...انجام مي دهد .آخر تا آنجا که رسم مديران وسران دستگاههاي اطلاعاتي وامنيتي در همه کشورهاي دمکراتيک مي باشد ، کمتر حرف مي زنند وکمترشاخه و شانه مي کشند، اما اين موجود تقريبا بطور مستمر به شانتاژ وتهديد و...مردم و مخالفان ولي فقيه پرداخته وگوئي که معتاد به فرافکني و ارعاب است. يک روز مي گويد که همه چيز در مشت است وايران امن ترين کشور و...است  بعد از چند روز ۱۵ نقطه آسيب پذير رژيم آخوندي را لو مي دهد دوباره پس از مدت کوتاهي با جيغ بنفش دم ازجديت فتنه و نفوذ و اختلال دشمنان نظام در نمايش انتخابات مجلس آخوندي را علم مي کند.حالا هم جديدا با وحشت وسراسيمگي بي سابقه اي پس از شکست بسيج آخوندي ساخته ۲۲ بهمن ومتعاقبا قيام سالگرد۲۵ بهمن از "...جنگي تمام‌عيار و همه‌جانبه عليه جمهوري اسلامي ..." خبر مي دهد، بد نيست آخرين وضعيت رو به سقوط نظام را اززبان "اين مقام امنيتي" غش سر پا کرده خامنه اي بخوانيم:

به گزارش خبر گزاري حکومتي ايسنا۲۷ بهمن، 
وزير اطلاعات: جنگي تمام‌عيار و همه‌جانبه عليه جمهوري اسلامي در حال اجراست
وي افزود: ‌تغيير ماهوي تهديدات و تهديدات جديد به اين معناست که کليه دستگاه‌ها با طراحي‌هاي جديد بايد به اين عرصه وارد شوند و در اين ارتباط برنامه‌ريزي کنند.
وزير اطلاعات گفت: از منظر دستگاه اطلاعاتي، جنگي تمام‌عيار و همه‌جانبه عليه جمهوري اسلامي در حال اجراست و طراحي‌هاي گسترده دشمن در تمام حوزه‌ها عليه جمهوري اسلامي باعث شده که تهديدها و آسيب‌پذيري‌هايي به وجود بيايد و در کنار آن فرصت‌هايي نيز خلق شده است. 
به گزارش ايسنا، آخوند حيدر مصلحي طي سخناني در همايش «مسجد، حماسه حضور دشمن‌شکن» که صبح پنجشنبه از سوي مرکز رسيدگي به امور مساجد در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي برگزار شد،  با اشاره به عنوان اين همايش، به تشريح برنامه‌ها و اهداف دشمنان داخلي و خارجي در خصوص انتخابات آتي پرداخت و ادامه داد: شما مي‌توانيد در به هم ريختن و خنثي کردن توطئه‌هاي دشمن با بصيرت‌بخشي و تبيين امور براي مردم، نقش ويژه و موثري ايفا کنيد. 
وزير اطلاعات با اشاره به سخنان اخير مقام معظم رهبري در خطبه‌هاي نماز جمعه تهران، افزود: وزارت اطلاعات به عنوان مهم‌ترين بازوي اطلاعاتي نظام با اشراف خوب اطلاعاتي که مورد اعتراف دشمنان و دوستان نظام است، با طراحي‌هاي دشمنان در تمام جبهه‌ها در حال مقابله است و در اين ارتباط سربازان گمنام امام زمان (عج) به موفقيت‌هاي چشمگيري دست پيدا کرده‌اند. 
مصلحي اظهار کرد: از منظر دستگاه اطلاعاتي، جنگي تمام‌عيار و همه‌جانبه عليه جمهوري اسلامي در حال اجراست و اين يک شعار و تحليل نيست بلکه بنده بر اساس اطلاعات دقيق خدمت شما عرض مي‌کنم که ما در وضعيت يک جنگ نرم سنگين هستيم و وزارت اطلاعات با توجه به اطلاعات دقيق خود اين موضوع را مطرح مي‌کند و مي‌گويد که دشمن طراحي‌هاي گسترده اي تقريبا در تمام حوزه‌هاي مختلف عليه جمهوري اسلامي طراحي کرده و اين باعث شده که تهديدها و آسيب‌پذيري‌هايي به وجود بيايد و در کنار آن فرصت‌هايي نيز خلق شده است. 
وي در ادامه به موضوع جنگ نرم و واژه‌شناسي رهبر معظم انقلاب در اين مقوله اشاره و خاطرنشان کرد: مقوله جنگ نرم داراي ويژگي‌هاي خاصي است؛ از جمله اينکه جنگ نرم، آرام و بي‌ سر و صدا و بدون احساس جنگ عليه جبهه خودي است، پايدار است، هدف‌هاي متعددي دارد و در واقع يک هدف ندارد، سيال و ژله‌اي است، مخاطب‌ساز است و آسيب‌آفرين، تضادآفرين و ياس‌آفرين است. 
وزير اطلاعات يادآور شد: با اين فرض، عمق و پيچيدگي طراحي و معادله دشمنان مشخص مي‌شود؛ به نحوي که خيلي از کارشناسان به اين سادگي نمي‌توانند جبهه‌هاي جنگ نرم را تشخيص دهند. 
مصلحي گفت: بنا به دلايل متعدد و اطلاعات موجود، هيچ عنصري به اندازه بصيرت‌بخشي در شرايط پيش رو و امروزي نمي‌تواند موثر و مفيد باشد که اين بصيرت‌بخشي در قالب آگاهي‌بخشي و تحليل سياسي بروز مي‌کند. 
وي با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري در مورد بصيرت تصريح کرد: ‌در اين زمينه با سه  عنصر بصيرت( ولي فقيه)، بصيرت‌بخشي( راهکاروراه حل استراتژيک) و بصيرت‌پذيري( تن دادن باندها و بدنه نظام به ولي فقيه) مواجه هستيم و اگر در هر کدام از اين سه عنصر خللي ايجاد شود جامعه( بخوانيد نظام آخوندي) دچار مشکل خواهد شد. 
وي همچنين با اشاره به وضعيت اقتصادي کشور و تحريم‌هايي که از سوي غرب عليه ايران اعمال شده است، اظهار کرد: مي‌بينيد که در اين شرايط مردم چگونه هوشيارانه در صحنه حضور پيدا کردند و اين نشان‌دهنده موقعيت‌شناسي و بصيرت مردم است. 
وزير اطلاعات با بيان اينکه مقام معظم رهبري از سال ۶۸ مساله جنگ نرم و بحث تهاجم فرهنگي را به عناوين مختلف در سخنراني‌هاي خود مورد اشاره قرار داده‌اند، خاطرنشان کرد: ‌در اين ارتباط ۳۲ مورد را به کار برده‌اند؛ از جمله مبارزه فرهنگي، تهاجم فرهنگي، بيماري فرهنگي، توطئه فرهنگي، سلطه فرهنگي و نبرد فرهنگي و جنگ نرم نيز آخرين عنواني بود که در سال ۸۸ در سخنان خود از آن استفاده کردند. وقتي ما به اين واژه‌ها توجه مي‌کنيم مي‌بينيم که دشمن چه مسيرهايي را طي کرده و جلو آمده است؛ البته اين جلو آمدن به اين معنا نيست که مقابله‌اي صورت نگرفته و ما اقدامي انجام نداده‌ايم ولي من تاکيد مي‌کنم تمام واژه‌هاي به کار گرفته شده با توجه به طراحي‌ها، برنامه‌ريزي و ژله‌اي عمل کردن دشمن به کار رفته است. 
وي يادآور شد: دشمن در هر موقعيتي راهبرد تهاجمي و حمله خود را تغيير مي‌دهد. 
وزير اطلاعات گفت: اگر بخواهيد مورد ديگري را در بحث واژه‌شناسي مطرح کنيد، واژه خواص است که مقام معظم رهبري در سخنان خود به آن اشاره کردند. واژه خواص هم مفهوم مثبت و هم مفهوم منفي دارد که مي‌تواند از باب مثبت آن به خواص مذهبي جبهه حق، اهل حق و با بصيرت اشاره کرد و از باب منفي آن نيز بيش از ۱۳ مورد به کار بردند؛ از جمله خواص بي‌بصيرت، مطرود، فرصت‌طلب، مصلحت‌انديش، منحط اخلاقي، دنياگرا، ‌ترسو، فاقد شجاعت و ... . 
مصلحي در ادامه به اتفاقات سال ۸۸ اشاره کرد و افزود: در فتنه ۸۸ تمام گروه‌هاي معاند نظام و انقلاب از انجمن حجتيه گرفته تا منافقين و موساد دست به دست هم دادند و کشورهاي منطقه نيز تقريبا همه‌شان در اين فتنه همراهي کردند. 
وي همچنين با اشاره به حضور مهاجراني و نوري‌زاده در مجلس ميهماني امير عبدالله پادشاه عربستان گفت: در سفري که چندي پيش به عربستان داشتيم و قبل از برگزاي اين جشن، به مقامات عربستان گفتيم که شما فلان تاريخ برنامه جشني داريد و در اين جشن افرادي را دعوت کرده‌ايد که از افراد معاند انقلاب و نظام جمهوري اسلامي در آن حضور دارند و پيش‌بيني کرده‌ايد که ۱۸ ميليون دلار در اختيار آنان بگذاريد. مسئول اطلاعات داخلي عربستان تعجب کرد که ما چگونه اين اطلاعات را کسب کرده‌ايم؛ در حالي که اين اطلاعات جزء اطلاعات سري و داخلي آنها بود. 
وزير اطلاعات گفت: ما وقتي مي‌گوييم بر همه تحرکات اشراف اطلاعاتي داريم، شعار نيست و دوست و دشمن به اين موضوع اذعان دارند. 
مصلحي افزود: فتنه سال ۸۸ فتنه‌اي است که تمام مجموعه‌ها با عنوان يک فرصت و با همراهي سران فتنه تلاش داشتند کار را تمام کنند و برنامه‌ريزي کرده بودند. شرايط داخلي کشور بعد از فتنه سال ۸۸، تحولات پس از آن و تحولات بي‌سابقه در منطقه با عنوان بيداري اسلامي به ما القا مي‌کند که يک نگاه جديد و نوين به موضوعات داشته باشيم و اين ناشي از تغيير ماهوي بسياري از پديده‌ها و تهديدات است. تغييرات جدي در حوزه تهديدات عليه نظام صورت گرفته و ما بايد اين تهديدها را بشناسيم و بدانيم که ماهيت اين تهديدها عليه نظام تغيير يافته و ما با تهديدات جديد و نويني مواجه هستيم و در اين ارتباط نيز بايد به چند نکته توجه کرد؛ از جمله ضرورت نگاه جديد به تهديدها و طراحي‌هاي جديد جهت مقابله با آنها. 
وي با اشاره به گسترش شبکه‌هاي اجتماعي در اينترنت نيز اظهار کرد: در جريان اتفاقات سال ۸۸ در تهران‌پارس خانمي را دستگير کرديم که با پاي شکسته پاي اينترنت نشسته بود و جمعيت ۵۰۰ ـ ۶۰۰ نفري دختر و پسر را از طريق اينترنت براي رفتن به کف خيابان‌ها هدايت مي‌کرد. پس تهديدهاي جديد مقابله جديد مي‌طلبد. 
وزير اطلاعات با اشاره به تغييرات صورت گرفته در وب و مواجه شدن با وب ۳ در حال حاضر خاطرنشان کرد: سرويس‌هاي اطلاعاتي اينترنت را به‌وجود آورده‌اند و اطلاعاتي به شما مي‌دهند که در واقع آن چيزي که شما مي‌خواهيد نيست بلکه آنچه که خود مي‌خواهند به شما مي‌دهند و اطلاعات شما را مي‌گيرند. رييس گروه گوگل به تازگي در مصاحبه‌اي گفته است که من افتخار مي‌کنم که اگر دستگاه حاکميت آمريکا راجع به هر فردي هر اطلاعاتي بخواهد مي‌توانم در مورد آن فرد اطلاعات بدهم و به ما هر خطي بدهند در ارتباط با اطلاع‌رساني و دادن اطلاعات به آن فرد در آن مسير و خط حرکت مي‌کنيم. 
مصلحي در همين رابطه با ذکر مثالي يادآور شد: وقتي شما در گوگل کلمه نور را مي‌زنيد، انتظارتان اين است که مثلا آيات و روايات سوره نور يا مباحث علمي مربوط به نور براي شما بيايد ولي اين‌گونه نيست بلکه متناسب با کشور و فرد طراحي شده که چه چيزي در پي جست‌وجو بيايد. مثلا وقتي اين کلمه نور را مي‌زنيد، چيزهايي که در تهران و ‌اصفهان مي‌آيد يک‌جور نيست. 
وي افزود: ‌تغيير ماهوي تهديدات و تهديدات جديد به اين معناست که کليه دستگاه‌ها با طراحي‌هاي جديد بايد به اين عرصه وارد شوند و در اين ارتباط برنامه‌ريزي کنند. 
وزير اطلاعات تصريح کرد: ‌از ابتداي پيروزي انقلاب، استکبار به رهبري آمريکا در مقاطع مختلف راهبردهاي مختلفي را در مواجهه با نظام طراحي کرده است و تلاش کرده که آنها را عملياتي کند. اولين موضوع آن ساختارشکني بود و در واقع تلاش داشت که ساختار نظام را به هم بريزد و پس از آنکه موفق نشد، تاکتيک و استراتژي تغيير رفتار را در پيش گرفت و در کنار خانه مسئولان لانه کرد. 
مصلحي ادامه داد: قبل از پيروزي انقلاب سرويس‌هاي اطلاعاتي آمريکا و انگليس و موساد در کشور ما فعال مايشا بودند ولي بعد از پيروزي انقلاب تمام سيستم آنها به هم ريخت ولي آيا فکر مي‌کنيد که آنها کار را رها کردند؟ نه. 
وي افزود: ‌آنها بعد از تاکتيک تغيير رفتار و عدم حصول نتيجه، استراتژي حاکميت دوگانه سپس مهار منطقه‌اي و در ادامه مهار داخلي را در پيش گرفتند و در واقع تلاش کردند که از درون، ضربه وارد کنند و فتنه سال ۸۸ در اين راستا بود. 
وزير اطلاعات اظهار کرد: در ادامه، آنها استراتژي دو قطبي‌سازي جامعه را در پيش گرفتند. 
مصلحي تاکيد کرد: بايد توجه کنيم که در مجموع، رويکردهاي جديد آمريکا مبتني بر قدرت هوشمند است و در واقع آنها استراتژي خود را بر اساس فرصت‌هاي داخلي تعريف مي‌کنند. آنها نگاه مي‌کنند که وضعيت داخلي چگونه است و متناسب با آن استراتژي‌شان را تبيين مي‌کنند و در چنين شرايطي ما به يک نوع مديريت هوشمند براي مقابله با تهديدها احتياج داريم. 
در پاسخ به شانتاژ وخط ونشان کشيدنهاي اين آخوند شکنجه گر ووحشت زده از گير کردن رژيم در دام فتنه ها و بن بست ناعلاج امنيت براي کل نظام  که چشم اندازي جز سقوط براي آن متصور نيست مي گوييم
ايمن مشو ز فتنه چو خود فتنه مي کني
گرچيره اي توچيره تراست از تو روزگار
سيد صبا حسيني
۲۷ بهمن

بایگانی وبلاگ

عنوان بایگانی وبلاگ