با پشتیبانی Blogger.

دنبال کننده ها

۱۳۹۰ بهمن ۳۰, یکشنبه

اينهم گزارشي از تعميق جنگ گرگها، ولي فقيه نمي داند کدام سوراخ را ببندد ، نظامش هم رو به قبله شده وهم آش ولاش روي تخت جراحي، نه درمان پذير است ونه ديگر قابل تحمل، الان براي خامنه اي کدام تضاد فوري تر است ؟ بنظر مي ايد که بن بست هم دقيقا در اين سوال  بر جسته مي شود نه راه پيش دارد ونه پس !؟ 
آخوند ذوالنور: ذات پليد و تومور بدخيم جريان انحرافي نيازمند شيمي درماني است
وي خاطرنشان کرد:‌ در حالي که هيچ کجاي دنيا اپوزسيون از داخل خود نظام و حاکميت نيست، اما سيستم دانشگاه آزاد اعلام کرده بود هر دانشجويي که در راهپيمايي ۹ دي شرکت کند مشروط و مرود مي‌شود.
خبر گزاري حکومتي فارس۲۸ بهمن: يک کانديداي انتخابات مجلس گفت: جريان انحرافي را توموري بدخيم با ذاتي پليد معرفي کرد و يادآور شد: بايد با شيمي ‌درماني مانع رشد اين تومور شويم،‌ بايد از تحقق اهداف جريان انحرافي جلوگيري کنيم و عقبه و پشتيبان اين جريان را از بين ببريم.

جانشين سابق نمايندگي ولي فقيه در سپاه افزود: به عنوان مثال اگر مقام معظم رهبري رهبري ارتباط با آمريکا را نفي کرد خواص بايد دلايل و مواضعي که رهبري در اين خصوص دارند را به فراخور درک و فهم اقشار مختلف مردم به جامعه انتقال دهند تا سبب برداشت‌هاي اشتباه از سياست‌هاي مقام معظم رهبري نشود.
وي با تاکيد بر اينکه اگر خواص به وظيفه خود عمل نکنند گسست و شکاف در جامعه ايجاد مي‌شود، افزود: اين اصل بارها در نقاط مختلف جهان آزمون و منجر به فروپاشي برخي از نظام‌ها شده است.
ذوالنوري در ادامه با طرح اين سئوال که چرا در فتنه گسترده و عظيم سال ۸۸ ايران دچار فروپاشي و از هم‌گسيختگي نشد، به بسيج همه امکانات و تجهيزات استکبار جهاني در فتنه ۸۸ و همچنين حمايت صريح سران کشورهاي مستبکر از فتنه‌گران اشاره و‌ تاکيد کرد: جهان غرب تمام امکانات ديجيتالي، ماهواره‌اي و اينترنتي خود را بسيج کرده بود و حتي حاضر نبود يک سايت اينترنتي در اين زمينه غيرفعال شود.
وي با اشاره به همراهي برخي از عناصر داخلي با دشمنان خارجي در فتنه ۸۸ بيان داشت: در فتنه کساني هم که چهره‌شان را با گريم خط امام پوشانده بودند به ميدان آمدند.
جانشين سابق نمايندگي ولي فقيه در سپاه با بيان اينکه عقده کساني مثل موسوي‌خوييني‌ها که از امام کينه به دل داشتند در فتنه ۸۸ سرباز کرد، تاکيد کرد: در فتنه سال ۸۸ هيچ گروه ضد انقلابي وجود نداشت که زير پرچم خط امام حضور نداشته باشد.
وي با اشاره به ويژگي‌ها و خصوصيات رهبر در نظام ديني ايران خاطرنشان کرد: در نظام ديني ولي امر، ولي فقيه و حاکم اسلامي شرايط و برجستگي‌هاي ويژه‌اي بايد داشته باشد تا از سوي بيش از ۸۰ مجتهد مجلس خبرگان معيار رهبري را به دست آورد.
جانشين سابق نمايندگي ولي فقيه در سپاه با بيان اينکه برجستگي‌هاي رهبري در نظام ولايي ايران را هيچ رهبر سياسي در دنيا ندارد، تصريح کرد: به همين دليل است اين رهبري ايران با حوادثي که ديگران در مقابل آن سکوت مي‌کنند سکوت کند.
وي با بيان اينکه خواص تنها شامل سران قوا و رئيس مجمع تشخيص مصلح نيست،‌ اظهار داشت: دايره دربرگيري خواص از سران سه قوه، مجمع تشخيص مصلحت، نمايندگان ولي فقيه، وزرا، نمايندگان مجلس و... آغاز شد و تا يک ورزشکار، يک هنرمند و حتي يک دانشجو که در خانواده و اطرافيان خود تاثير گذار است، ادامه دارد.
جانشين سابق نمايندگي ولي فقيه در سپاه در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينکه در دوران فتنه سبز برخي از خواص و دستگاه‌ها خوب عمل نکردند، يکي از اين دستگاه‌ها را دانشگاه آزاد اعلام کرد و اظهار داشت: ماشين‌هاي دانشگاه آزاد اسلامي با آرم اين دانشگاه با آب معدني از فتنه‌گران پشتيباني مي‌کردند.
وي خاطرنشان کرد:‌ در حالي که هيچ کجاي دنيا اپوزسيون از داخل خود نظام و حاکميت نيست، اما سيستم دانشگاه آزاد اعلام کرده بود هر دانشجويي که در راهپيمايي ۹ دي شرکت کند مشروط و مرود مي‌شود.
به گفته ذالنور، حتي برخي از اعضاي هيئت رئيسه مجلس که پايگاه در نظام داشتند، در سيماي جمهوري اسلامي ايران حاضر شدند و به نفع فتنه‌گران سخن گفتند که البته مردم مقابل آنها ايستادند.
وي با بيان اينکه بين مجلس و دانشگاه آزاد هماهنگي‌هايي وجود دارد، به مسئله وقف دانشگاه آزاد و دستور رهبري در اين زمينه اشاره و تاکيد کرد: متاسفانه حکم ولي فقيه در مجلس به راي گذاشته مي‌شود و به نظر مي‌آيد اين مسئله به جز عدم اعتقاد به ولي فقيه انگيزه ديگري نيست.
جانشين نماينده ولي فقيه در سپاه با اشاره به اينکه اگر وجود ولايت فقيه در فتنه ۸۸ نبود انقلاب هزار بار از مسير اصلي خود خارج مي‌شد، تصريح کرد: اگر در چنين جامعه‌اي فتنه ۸۸ نمي‌تواند اثر بگذارد به اين دليل است که ولي فقيه کمبود‌ها و نقصان خواص را جبران مي‌کند.
وي در بخش ديگري از سخنان خود جريان انحرافي را جرياني غير قابل انکار دانست و گفت: البته جريان انحرافي مساوي با دولت نيست بلکه وزن جريان انحرافي به اندازه يک غده چند گرمي است.
ذوالنوري در عين حال جريان انحرافي را توموري بدخيم با ذاتي پليد معرفي کرد و يادآور شد: متاسفانه اين تومور بدخيم به مغز و نخاع چسبيده است و عمل جراحي آن کار آساني نيست و هزينه سنگيني به دنبال خواهد داشت.
وي تاکيد کرد: جمهوري اسلامي کانون بيداري اسلامي است و نبايد اين نقطه کانوني متزلزل شود و آسيبي ببيند پس راه‌هايي که براي جلوگيري از انحراف انتخاب مي‌کنيم بايد داراي کمترين ضررها باشد.
جانشين سابق نمايندگي ولي فقيه در سپاه با بيان اينکه بايد با شيمي ‌درماني مانع رشد اين تومور شويم،‌ خاطرنشان کرد: بايد از تحقق اهداف جريان انحرافي جلوگيري کنيم و عقبه و پشتيبان اين جريان را از بين ببريم.
وي در ادامه با بيان اينکه با تمام مشکلات و آسيب‌هاي جريان انحرافي نبايد آن را برجسته کنيم،‌ اظهار داشت: وزن و شأن جريان انحرافي اين قدر نيست تا همه مجالس ما را مشغول کند زيرا با پرداختن بيش از حد به جريان انحرافي از ريشه فتنه دور مي‌شويم.
ذوالنوري با بيان اينکه دکتر احمدي نژاد با تابلو «امام، رهبري و ارزش‌ها» به ميدان آمد، ابراز داشت: اگر آقاي احمدي‌نژاد ۱۱ روز خانه نشيني کرد هيچ‌کس پشت سر او نرفت همه پاي اين تابلو ايستادند،‌ اگر روزي هم اين تابلو را کنار بگذارد ديگر مردم پشت سر او حرکت نخواهند کرد.
جانشين سابق نمايندگي ولي فقيه در سپاه انتخاب دکتر احمدي نژاد در انتخابات ۸۸ بهترين انتخاب از ميزان گزينه‌هاي موجود دانست و گفت: اگر امروز هم به آن زمان برگرديم باز هم انتخاب ما ايشان خواهد بود.
وي تاکيد کرد: اداره کشور و منافع مردم در اين انتخاب آسيب نديد و بحران در کشور ايجاد نشد در حاليکه اگر سکان کشور به دست ميرحسين موسوي افتاده بود تا امروز هم با بحران روبه‌رو بوديم.
ذوالنوري با بيان اينکه ما شخص پرست نيستيم، خاطرنشان کرد:‌ ما به دنبال ملاک هستيم تا زماني که دکتراحمدي‌نژاد در مسير انقلاب و آرمان‌هاي امام رهبري و ارزش‌ها هستند ما نيز همراه او خواهيم بود، اما اگر زماني در مواضع تغييرات ايجاد کند مواضع مردم نيز تغيير خواهد کرد.
وي حجم فعاليت‌هاي زير ساختي دولت دکتر احمدي نژاد و پرکاري ايشان را بسيار گسترده و قابل قدرداني دانست و گفت: البته اگر دولت‌هاي پس از انقلاب نقد شد نبايد قوت‌هاي اين دولت‌ها نيز در دعواها ناديده گرفته شود.
جانشين سابق نمايندگي ولي فقيه در سپاه با بيان اينکه با هوشياري، بيداري و قاطعيت مقام معظم رهبري نقشه‌هاي جريان انحرافي خنثي شد، بيان داشت: جريان انحرافي به دنبال به دست آوردن اکثريت مجلس بود که اقدامات نظام موثر واقع شد و در حال حاضر هيچ نگراني در اين زمينه وجود ندارد.
وي تاکيد کرد: به حول و قوه الهي، وجود ولايت فقيه باعث سلامتي و درستي مسير نظام است و نبايد بگذاريم اين ستون اصلي نظام آسيب ببيند.
بايد به اين آخوند جنايتکار وتمامي سران رژيم از صدر تا ذيل  ياد آور شد که بقول قديمي ها:
دارو پس مرگ کي کند سود؟
دارو که پس از هلاک باشد
بر جاي حرير خاک باشد
آب از پي مرگ تشنه جستن
هم کار آيد ولي به شستن


شهين سلامي
۲۸ بهمن

بایگانی وبلاگ

عنوان بایگانی وبلاگ