با پشتیبانی Blogger.

دنبال کننده ها

۱۳۹۰ بهمن ۲۶, چهارشنبه

مجتبي  مرادي کشتي گير افتخار آفرين دزفولي, دارنده عنوان هاي قهرماني در مسابقات جهاني ترکيه و مجارستان به دليل فقر مالي به سمبوسه فروشي روي آورده است.
به گزارش سايت حکومتي مشرق در ۲۶ بهمن ۱۳۹۰  ، مجتبي مرادي روز سه شنبه ۲۵ بهمن در حالي که پشت يک دکه سمبوسه فروشي در ميدان بار فروشان دزفول مشغول کار بود, در گفت گو با ايرنا دليل اين اقدام را فقر شديد مالي عنوان کرد. و گفت: براي تامين هزينه هاي زندگي و نيز اردوهاي اعزامي ناگزير است که کار کند و بدليل نبود کار مناسب مجبور شده تا دست به سمبوسه فروشي بزند و مخارج زندگي خود را از اين طريق تامين کند.

مرادي گفت: حدود ۵ سال است که به طور متوالي براي دزفول مقام جهاني و کشوري مي آورم و در سال ۹۰ مقام سوم کشتي آزاد جهان در مجارستان را کسب کردم که در اين خصوص از سوي تربيت بدني تنها ۸۰۰ هزار تومان و شهرداري ۵۰۰ هزار تومان  تاکنون به من کمک شده است. اين در حالي است که براي اعزام در هر يک از اردوهاي تيم ملي به تهران حداقل ۲۰۰ هزار تومان بايد هزينه کنم.
مرادي گفت: پدر پيري دارم که ۹ سال است به دليل درد شديد کمر و زانو خانه نشين شده و من و برادر دانشجويم براي تامين مخارج زندگي در ميدان بار فروشان دزفول سمبوسه فروشي مي کنيم. به دليل فقر مالي از ادامه تحصيل باز مانده ام که با تلاش تربيت بدني دزفول مجددا براي اخذ ديپلم ادامه تحصيل مي دهم, ليکن براي راهيابي به دانشگاه با مشکل مالي روبرو هستم.

چهارشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۹۰ / ۱۵ فوريه ۲۰۱۲
لينك به  خبر مسابقات قهرماني نوجوانان و خبردست يافتن مجتبي مرادي به مدال برنز :
۱۰۰ کیلو: ۱- جان آدام (آمریکا). مجتبی مرادی به مدال برنز دست یافت 

بایگانی وبلاگ

عنوان بایگانی وبلاگ